مسئول بسیج هنرمندان لرستان؛

قطعا رژیم غاصب کودک کش صهیونیست رفتی است

مسئول بسیج هنرمندان لرستان گفت: رژیم غاصب کودک کش صهیونیست قطعا رفتنیه و این دست و پا زدن های آخر از روی ناتوانی شدن است که اقدام به کشتار کودکان و زنان مظلوم غزه میکند.
قطعا رژیم غاصب کودک کش صهیونیست رفتی است
1402/09/08 - 09:18
تاریخ و ساعت خبر:
177046
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مسئول بسیج هنرمندان لرستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: گردهمایی با حضور هنرمندان و خبرنگاران استان در حمایت از مردم، زنان و کودکان درتالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
وی هدف از گردهمایی هنرمندان و اصحاب رسانه را حمایت از زنان و کودکان مظلوم غزه و مقاومت فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل عنوان کرد.
کریمی والا هدف دیگر این نشست هنرمندان را بیان جنایات رژیم صهیونیست و کودکش منحوس در اتفاقات اخیر دانست و افزود: جنایات رژیم غاصب کودک کش صهیونیست در اتفاقات اخیر را با زبان هنر توسط، هنرمندان و نشر دادن جنایات رژیم صهیونیست توسط، خبرنگاران بتوانیم بیشتر از قبل جنایات و رسوایی های رژیم غاصب کودک کش صهیونیست را در دنیا منعکس کنیم.
مسئول بسیج هنرمندان استان با بیان اینکه هنرمندان و خبرنگاران کشور های اروپایی و کشور های عربی جنایات رژیم صهیونیست را از طریق زبان هنر و قلم محکوم کردند خاطر نشان کرد: در کشور های اروپایی و عربی با ورود هنرمندان و منعکس کردن جنایات رژیم صهیونیست توسط، این قشر درحوزه عکس، فیلم، تئاتر و یا حتی جشنواره های متعددی در حمایت از غزه شکل گرفت لذا در کشورمان و دیگر کشور های اسلامی هنرمندان با زبان هنر توانستند جنایات رژیم صهیونیست و کارهای اشتباهی که در این مدت انجام داد به تصویر بکشند.
وی گفت رژیم صهیونیست قطعا رفتنی است و این دست و پا زدن های آخر از روی ناتوانی شدن است که اقدام به قتل عام کودکان و زنان مظلوم غزه و غیر نظامیان کرد.
کریمی والا کشتار زنان و کودکان مظلوم غزه را نشان دهنده ضعف رژیم صهیونیست دانست و تصریح کرد: کشتار غیر نظامیان نشان دهنده این است که این رژیم بزودی سرنگون خواهد شد و حتی آن جمله طلایی مقام معظم رهبری در مورد ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیست فرمودند: این رژیم ۲۵ سال آینده را نخواهد دید ممکن است که زودتر این اتفاق بیفتد و این غده سرطانی از روی زمین برداشته شود.
مسئول بسیج هنرمندان لرستان یاد آور شد: به برکت خون کودکان و زنان شهیده غزه و سرور سالار شهیدان ایران حاج قاسم سلیمانی و یارانش فلسطین پیروز میشود و مردم مقاومت غزه و فلسطین آزادانه در سرزمین خودشان زندگی خواهند کرد.
وی ادامه داد: این خون شهیدان و حاج قاسم سلیمانی است که به جوش آمده و حاصل خون های ریخته شده است که در این راستا اقداماتی را انجام دادند و منجر به شکست رژیم غاصب کودک کش صهیونیست در مقابل مقاومت رزمندگان حماس شده و ان شاءالله همه مسلمانان جهان بزودی در قدس نماز وحدت برپا خواهیم کرد.
گفتگو: کبری دریکوند
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول بسیج هنرمندان لرستان، رژیم غاصب صهیونیستی، نابودی اسرائیل،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو