صندوق‌های خرد اعتباری زنان روستایی در دولت شهید رئیسی تقویت شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به توانمندسازی زنان روستایی گفت: در این راستا صندوق‌های خرد اعتباری زنان روستایی در دولت شهید رئیسی تقویت شد.
صندوق‌های خرد اعتباری زنان روستایی در دولت شهید رئیسی تقویت شد
1403/04/13 - 12:14
تاریخ و ساعت خبر:
195174
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان سمنان، علی اصغر امامیون، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: توجه به روستاها در بخش کشاورزی یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم و وزارت جهاد کشاورزی در این دولت است که در این راستا شهرستان دامغان نیز شاهد اتفاقات ارزشمندی در این زمینه بود.
وی با اشاره به رویکرد حمایتی دولت سیزدهم و شهید رئیسی به توسعه صندق‌های خرد اعتباری زنان روستایی در کشور عنوان کرد: در دامغان نیز پشتیبانی خوبی از این صندوق‌ها شکل گرفته و یک صندوق صندوق خرد اعتباری زنان روستایی نیز به مجموع صندوق‌های این شهرستان اضافه شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان افزود: این صندوق خرد اعتباری زنان روستایی در روستای تویه رودبار و با 25 عضو تشکیل شد که هدف آن توانمندی زنان روستایی و ارتقای جایگاه اجتماعی زنان و کسب درآمد است.
امامیون همچنین از برگزاری نمایشگاه‌ها مناسبتی و جشنواره‌های محلی در روستاهای دامغان با هدف معرفی و فروش محصولات خانگی زنان روستا و صندوق‌های خرد اعتباری در طول فعالیت دولت مردمی سیزدهم خبر داد و گفت: مجموعه این اقدامات سبب شد تا صندوق‌های خرد اعتباری زنان در روستاهای دامغان وضعیت مطلوبی پیدا کند.
وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای توانمندسازی زنان روستایی در شهرستان دامغان گفت: ایجاد پایلوت کسب و کار کوچک زود بازده با توجه به ظرفیت روستا با اجرای طرح پرورش مرغ بومی از دیگر این اقدامات بود که با هدف ایجاد روستای سرآمد زنان کارآمد در روستاهای دامغان انجام شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان اضافه کرد: در این راستا همچنین دوره‌های آموزشی و ترویجی با موضوع ایجاد باغچه‌های خانگی و گلخانه‌های کوچک مقیاس با هدف بهبود تغذیه در زنان روستایی و تولید محصول سالم نیز در روستاهای دامغان برگزار شد که با استقبال مناسب بانوان روستایی همراه بود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
صندوق خرد اعتباری، زنان، دولت، شهید رئیسی، سمنان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو