یادداشت

تلاش دشمن برای تغییر مفاهیم آزادی و زندگی

ایران متمدن اسلامی لایه های پنهان این کلمات را نه برای این باب بلکه برای همیشه برای مردم کشورش باز کرده است و قریب به اتفاق مردم سرزمین می دانند که مرد و زن نداریم جنسیت زده نیستیم و زندگی در تعالی خانواده مثبت تعریف شده و آزادی را در جستارهای کوتاه جنسی نمی‌دانند.
تلاش دشمن برای تغییر مفاهیم آزادی و زندگی
1403/06/29 - 13:00
تاریخ و ساعت خبر:
197934
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی شهرستان آشتیان؛ «زن، زندگی، آزادی» شعار و مفاهیمی هستند که در قاموس این کلمات به زبان عده ای نا خلف افتاده است.
این مفاهیم گمشدگان دایره المعارف امروز ما هستند، چرا می‌گوییم گمشدگان دایره المعارف امروز چون چیزی که به خوبی به آن ها نپرداختند.
مفهوم «زن»، زنانگی، دختر، زن خانه دار، زن مادر، زن همسر، زن شاغل و.. . مفهوم «زندگی»، سبک زندگی ، سبک زندگی اسلامی، سبک زندگی ایده آل اسلامی.
مفهوم «آزادی»، استقلال، آزادی در دیدگاه های مختلف، آزادی مشروع، آزادی عرفی، و در کل نگاه شرع مقدس اسلام و بیان شیوای معصومین و تاریخ تمدن ایرانی و عرف ژرف جامعه به این مفاهیم هست.
زمانی به این فکر فرو می‌رویم که ریزش هایمان را می‌بینیم و افسوس هایمان در تزلزل. و اما خوب می‌دانیم که بهترین مدافع حقوق زنان اسلام است و خوب تر می‌دانیم در ایران بهتر بگوییم در تاریخ تمدن کهن ایران زنان برترین و شایسته ترین جایگاه را داشتند.
حال پس از گذشت عمر کوتاهی از انقلاب اسلامی که به یک قرن هم نمی‌رسد، جنبشی به پا خواست که با سوء استفاده از عدم فرهنگ سازی صحیح عوامل فرهنگی و مذهبی در این باب حرف خود را به کرسی بنشاند که نتوانست.
آن ها آمدند تا کلمه زن ایرانی را به زبان جهان جاری و ساری کنند که موفق شدند، مفاهیم آزادی و زندگی را بدل به مفاهیم جنسی و جنسیتی کنند، توانستند؛ چراکه جنبش های مختلف جنسی و جنسیتی در حال لجن پراکنی ست و این جنبش هم روی آن ها.
اما آن ها غافل بودند از اینکه ایران متمدن اسلامی لایه های پنهان این کلمات را نه برای این باب بلکه برای همیشه برای مردم کشورش باز کرده است و قریب به اتفاق مردم سرزمین می دانند که مرد و زن نداریم جنسیت زده نیستیم و زندگی در تعالی خانواده مثبت تعریف شده و آزادی را در جستارهای کوتاه جنسی نمی‌دانند.
آن ها برای خود ارزش انسانی و فرازمینی قائلند در نتیجه ی جنگ جهانی مفاهیم پیروز شدند.
یادداشتی از: طیبه محسنی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زن، آزادی، اغتشاش،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو