توصیه‌های مهم رهبر انقلاب در رابطه با ازدواج و لباس عروسی

احتمالا از زمانی که کودک بودید درباره لباس عروس رویاپردازی کردید و یا این جمله را بارها شنیدید که پوشیدن لباس عروس آرزوی هر دختری است.
توصیه‌های مهم رهبر انقلاب در رابطه با ازدواج و لباس عروسی
1400/11/19 - 16:54
تاریخ و ساعت خبر:
126873
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - احتمالا از زمانی که کودک بودید درباره لباس عروس رویاپردازی کردید و یا این جمله را بارها شنیدید که پوشیدن لباس عروس آرزوی هر دختری است. اما همین لباس عروس گاهی شیرینی پیوند را به کام زوجین تلخ می‌کند. بعضی خانواده‌ها اصرار دارند که حتما لباس عروس گران‌قیمتی را تهیه کنند؛ با اینکه می‌دانند لباس عروس فقط برای استفاده یک شب است هزینه زیادی را بابت خریدش متحمل می‌شوند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در این رابطه می‌گوید: «بعضی‌ها لباس عروس گران‌قیمت می‌خرند. نه! چه لزومی دارد. حالا لباس عروس می‌خواهند، بعضی‌ها لباس عروس را می‌روند کرایه می‌کنند. چه مانعی دارد؟ ننگ دارد؟ نه! چه ننگی؟ چه مانعی دارد؟ بعضی‌ها این را ننگ می‌دانند. ننگ این است که انسان یک پول گزافی بدهد، یک چیزی بخرد که یک بار آن را مصرف کند، بعد بیندازد دور. یک بار مصرف! آن هم با این وضعی که بعضی مردم دارند.»
فارس
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ازدواج، خبر مهم،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو