دیدارمردم تبریز با رهبر فرزانه انقلاب در مصلی امام خمینی (ره)تبریز

در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در ارتباط تصویری با جمعی از مردم آذربایجان، د یدار کردند .
دیدارمردم تبریز با رهبر فرزانه انقلاب در مصلی امام خمینی (ره)تبریز
1400/11/28 - 17:18
تاریخ و ساعت خبر:
127139
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - آذربایجان شرقی - پنجشنبه در مصلی امام خمینی (ره)تبریز،مردم تبریز به صورت مجازی با رهبر فرزانه انقلاب دیدار کردند .
در این دیدار، عموم مردم به خصوص بسیجیان حضور شایسته ای داشتند . در این دیدار ؛رهبر معظم انقلاب به جوانان ایران توصیه کردند و فرمودند: من جوانها را توصیه میکنم که فرصت ماه رجب را مغتنم بشمارند ،این ارتباط با خدا به زندگی شما برکت می‌بخشد،به کشور هم برکت می‌بخشد،به آینده ی انقلاب هم برکت می‌بخشد.
ایشان در ادامه سخنانشان فرمودند: 🔹 وقتی دانشمندان احساس کردند که واکسنی برای مقابله با کرونا تولید کنند تا دست حاجت به خارج دراز نشود که نمی‌دادند واکسن را و امروز هم تولید کردیم.
امسال ۲۲ بهمن عجیبی بود که حرکت خودجوش به معنای حقیقی کلمه مردم انجام دادند که حقا تحسین برانگیز بود.
این مشکلاتی که مردم را احاطه کرده: *کرونا- *مشکلات معیشتی- *لجن پراکنی ها از یک طرف- این حرکت عظیم را مردم انجام دادند.
تربیت دانشمند و محقق از مسائلی است که اگر تربیت نکنیم و اگر نهضت علمی به راه نیاندازیم ۱۵_۲۰سال دیگر دانشمندی که از خطوط علمی دنیا جلو بزند، نخواهیم داشت.
مسأله فرزند آوری و تکثیر نسل؛
اگر بفکر نباشیم ۱۵سال دیگر دیر خواهد بود. کشوری خواهیم شد که عنصر لازم برای حرکت و پیشرفت (نیروی جوان) را نخواهیم داشت.
مسأله انرژی هسته ای که دنیا وابسته میشود به آن؛ و ما دیر یا زود به آن نیاز پیدا می کنیم انرژی هسته ای صلح آمیز؛ اگر به فکر نباشیم دستمان خالی می شود. دنیا مسلط می شود به آن و آن روز برای ما سخت خواهد شد.
تحریم بخاطر انرژی هسته ای که می دانند صلح آمیز است، حرفهای مهمل و بی معناست. خودشون می دانند که ما دنبال سلاح هسته ای نیستیم. نمی‌خواهند ملت ایران به آن دست پیدا کند. چون نمی‌خواهند حرکت ملت ایران استمرار پیدا کند.
در این ۴ دهه ای که از پیروزی انقلاب گذشته، برای استمرار انقلاب فعالیت های بزرگی صورت گرفته. آن هم فعالیت های ثمربخش و خودجوش مردمی که برخی می خواهند آن را انکار کنند. نباید بگذاریم مشکلاتی که وجود دارد، گرد و غبارش روی پیشرفتها بشیند.
یه قلم آن، پیشرفت علم است که از همه دنیا جلوتر بودیم و این قضاوت مراکز بین المللی است که سرعت پیشرفت علمی ما زیاد است. «العلم سطان». علم قدرت است. توانا بود هر که دانا بود، حرف درستی است.
ما در بخش های مختلف علمی پیشرفتهایی کردیم که در اویل انقلاب باور نمی کردیم که در هسته ای، نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی و بخش های مهمی علمی گوناگون در قضیه ناباروری و سلولهای بنیادی و ... پیشرفت کنیم.
زیرساخت های اساسی کشور در زمینه بزرگراه ها، سد و مسکن، آب و برق و گازرسانی به نقاط مختلف کشور پیشرفتهایی که صورت گرفته پیشرفت های بسیار مهی است که اگر حرکت جهادی و انقلابی نبود، این اتفاق نمی افتد.
خدمات سلامت و محور پزشکی شدن در منطقه که جزء پیشرفتهای انقلاب است.
حتی در زمینه اقتصاد.
بنده در مسائل اقتصاد انتقاد می کنم. در زمینه عدالت اجتماعی، در زمینه توزیع عادلانه ثروت و نابرخورداری طبقات ضعیف.
قضاوت مراکز اقتصادی معروف دنیا این است که ایران در شاخص های مختلف و مهم اقتصادی پیشرفت داشته است. 🔹 خودکفایی ما و اعتماد به نفس تولید کننده ایرانی که رسانه ملی تکلیف بزرگی در انعکاس آنها دارد. 🔹 کم کاری و غفلت و سوءنیت بوده، ولی پیشرفتهایی هم بوده.
ولی امروز با همین حرکت تداوم انقلاب و استمرار انقلاب، این انقلاب هم زنده است و هم تولید کننده است.
اینکه جبهه ضدانقلاب در مقابل انقلاب می ایستد چون انقلاب زنده است. 🔹 زنده بودن انقلاب یعنی دلبستگی نسل های جدید کشور به آرمان های انقلاب: * عزت ملی - * عدالت اجتماعی - رفاه اجتماعی - تحقق تمدن نوین اجتماعی
کشور از هدف های خودش دور نشده.
چون اگر کشور از هدفهای خودش دور شده بود، امروز دشمن با انقلاب دشمنی نمی‌کرد.
کسی که زندگی اشرافی می‌کند و حرکتشان حرکت اشرافی منشانه است، نمی تواند با شعار انقلاب همراه باشد.
شعار انقلاب کمک به مستضعفان عالم است و مقابله با استکبار.
ان شاءالله روز به روز این استقامت ملت ایران ادامه پیدا کند و در منطقه، استقامت ملت ایران اثر بگذارد و ابهت آمریکا بشنکند و مردم زبانشان باز شود علیه آمریکا و این حرکت استمرار انقلاب را ادامه دهیم.
من به جوانان توصیه میکنم:
ببینید دشمن در چه خطی حرکت می‌کند، چه چیز را هدف گرفته، نقطه مقابل اون رو دنبال کنند.
فکر جوانان را هدف گرفته، ملت ایران را هدف گرفته، میلیاردها دلار خرج می کنند تا ملت ایران و جوانان را از انقلاب جدا کنند.
لجن پراکنی ها، تهمت به ارکان انقلاب، به مراکزی که در پیشر
قت انقلاب اثر دارند تهمت می‌زنند. یک روز به مجلس، یک روز به سپاه... امروز نوبت سپاه است. یک روز به سردار عزیز. اگر از عکس العمل مردم و خشم مردم نمی ترسیدند به امام هم تهمت می زدند.
یکی از حربه های دشمن، دشمنی اقتصادی و دشمنی رسانه ای است. 🔹 فشار اقتصادی با تلاش درونی و خنثی کردن تحریم ها و تلاش دیپلماسی که مشغول اند برادران انقلابی ما؛ و ایجاد حرکت تولید داخلی و حرکت اقتصادی داخلی، این دانش بنیان ها خیلی مهم هستند. از طرفی هم خنثی کردن لجن پراکنی دشمن.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دیدارمردم تبریز با رهبر فرزانه انقلاب در مصلی امام خمینی (ره)تبریز
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
امام (ره) و رهبری
V
آرشیو