بسیج جامعه زنان کشور،

مردم، تیر خلاص بر پیکره فتنه زدند و پشت فتنه گر را به خاک مالیدند

بسیج جامعه زنان کشور با صدور پیامی از حضور حماسی ملت ایران در تجمع " امت رسول الله » تشکر کرد. در بخشی این پیام آمده است: بار دیگر مردم عزیز ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و سران فتنه زده و بيعت خود را با آرمان هاي والاي حضرت امام خميني(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي تجدید کردند مردم در اين روز، تير خلاص را به سران فتنه شليک و پشت فتنه را به خاک ماليدند.
مردم، تیر خلاص  بر پیکره فتنه زدند و پشت فتنه گر را به خاک مالیدند
1401/07/04 - 21:43
تاریخ و ساعت خبر:
141687
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - بسیج جامعه زنان کشور با صدور پیامی از حضور حماسی ملت ایران به ویژه بانوان ایران زمین در تجمع « امت رسول الله » تشکر کرد، در بخشی از این پیام آمده است: در اين روز که روز غلبه جنود الهي بر جنود شيطان و روز خروش ملت ايران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکني هاي عده اي غافل و يا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات است. بار دیگر مردم عزیز ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و سران فتنه زده و بيعت خود را با آرمان هاي والاي حضرت امام خميني(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي تجدید کردند مردم در اين روز، تير خلاص را به سران فتنه شليک و پشت فتنه را به خاک ماليدند.
مشروح متن این پیام بدین شرح است:
حمد و سپاس ذات باریتعالی را، به واسطه نعمت بی بدیل ولایت فقیه و ملت آگاه، همیشه در صحنه، دشمن شناس؛ مردم با بصیرت و ولایت مداری که علیرغم، تمام تهدیدات و تبلیغات سوء دشمنان اسلام، با لحظه‌شناسی و لبیک عملی به رهنمود‌های حکیمانه مقتدای عظیم الشأن امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف»، در دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی به صحنه آمدند و سروقامتانه با شرکت در ، این اجتماع عظیم برگ زرین دیگری بر صحیفۀ افتخاراتِ خود افزودند.
در اين روز که روز غلبه جنود الهي بر جنود شيطان و روز خروش ملت ايران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکني هاي عده اي غافل و يا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات است. بار دیگر مردم عزیز ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و سران فتنه زده و بيعت خود را با آرمان هاي والاي حضرت امام خميني(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي تجدید کردند مردم در اين روز، تير خلاص را به سران فتنه شليک و پشت فتنه را به خاک ماليدند.
مردم در حماسه بزرگ به جهانیان نشان دادند که هرگز حاضر به عقب نشینی از ارزش های دینی و انقلابی خود نیستند و در برابر هر چیزی که مغایر با این ارزش ها باشد، ایستادگی خواهند کرد.
چهارم مهر ۱۴۰۱ به مانند ۹ دی ۸۸ ماندگار شد روزي که مردم ايران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبي مي شناسند و هرگز فريب حيله ها و نيرنگ هاي آنان را نمي خورند. روزی که مردم ايران نشان دادند که با بصيرتند و در ميان غباري که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم مي کنند و نه دست از رهبر دانا و حکیم و ولی فقيه خود، بر مي دارند
بدین وسیله سازمان بسیج جامعه زنان کشور بر خود لازم میداند
این همه شور، شعور و احساس تکلیف دینی و انقلابی آحاد مردم شریف ایران اسلامی ، را ارج نهاده و از امت اسلامی با بصیرت ، قدر دانی نموده و خاضعانه و خاشعانه مراتب تقدیر و سپاس بیکران خود را به پاس حضور باشکوه مردم شجاع، ولایتمدار و اعلام می‌نماید.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تجمع ضد اغتشاشات ملت ایران، شلیک تیر خلاص بر سر فتنه/ ایرانیان یک بار دیگر پشت فتنه گران را به خاک مالیدند!
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زنان و سیاست
V
آرشیو