یک کارشناس مسائل سیاسی

هدف دشمن از ایجاد ناامنی، سلب اعتماد مردم از هم و دلسرد کردن آنها از نظام است

یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف دشمن در ایجاد اغتشاش، دلسرد کردن مردم اول نظام اسلامی و انقلابی است که پناه مستضعفان عالم است، گفت: هدف دیگر دشمن ایجاد هرج و مرج در کشور و سلب کردن اعتماد مردم از یکدیگر است.
هدف دشمن از ایجاد ناامنی، سلب اعتماد مردم از هم و دلسرد کردن آنها از نظام است
1401/07/07 - 08:17
تاریخ و ساعت خبر:
141778
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از لرستان ، حجت الاسلام و المسلمین بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار ما در در خصوص پیامدهای اغتشاشات اخیر مربوط به مهسا امینی که متاسفانه باعث کشته شدن چند نفر از هموطنانو به شهادت رسیدن عده ای از بسیجیان و نیروهای نظامی کشورمان شده است، آن را نوعی توطئه از سوی استکبار جهانی و در رأس آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب دانست و ا فزود: این کشورهای متخاصم سعی شان بر این است که انحراف در انقلاب اسلامی ایران ایجاد کنند! اما درباره اینکه آنها از ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی چه سودی می برند؟ باید گفت: باید بدانیم که قطع و یقین انقلاب اسلامی ایران انشالله زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت امام زمان ارواحنا فدا خواهد بود و یکی از ظرفیت‌هایی که این انقلاب و این ظهور را انشالله به ثمر خواهد رساند .

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به برگزاری با شکوه اربعین حسینی گفت: امروز در دنیا با ترند خانم مهسا امینی، می خواستند اربعین را به حاشیه ببرند که تا حدودی هم موفق شدند! برای مثال، پیاده‌روی مردم کشور مسلمان نیجریه که در روز اربعین ۱۵ میلیون زائر در حسینیه جمع می شوند و در آنجا به عزاداری می‌پردازند به حاشیه کشیده و خبرش در فضای مجازی پخش نشد! این یکی از ضعف‌های که دشمن از آن سو استفاده میکند.

مسئول طرح صالحین استان لرستان، ضعف بعد را ایجاد ناامنی توسط دشمن برشمرد و گفت: این ناامنی در داخل باعث می شود که هرج و مرج در کشور زیاد شود و لاجرم اعتماد مردم به یکدیگر کم و سلب شودبه طوری که مرددم نسبت به همدیگر بدبین بشوند، همسایه از همسایه بدبین بشود این تفکر در او ایجاد بشود که اگر امروز بود کاری را انجام داد همسایه‌اش او را به مراجع امنیتی و ذیصلاح تحویل خواهد داد و همین باعث بالا رفتن آمار قتل خشونت جنایت ارتکاب جرم دزدی تهمت خیلی از مسائلی که امروز در جامعه با آنها سروکار داریم.

حجت الاسلام بیرانوند ادامه داد: اما باید گفت اصلی‌ترین هدف آنها دلسرد کردن مردم اولاً از نظام اسلامی و دوم از انقلابی که پناه مستضعفان عالم رو ما از دولت انقلابی که به تازگی روی کار آمده و داره نفس های خوبی را به کشور به ریه های عموم کشور وارد می کند چه به اقتصاد ،چه به سیاست خارجی، چه به تمام مسائلی که امروز اتفاق می افتد .

وی با بیان اینکه متاسفانه دشمن این برنامه‌ریزی را دارد که به واسطه این اغتشاشات مردم را از این نظام دلسرد و بدبین بکند به طوری که نظام اسلامی در دید مردم بد جلوه کند، افزود: ما باید این اهداف را مدنظر بیاوریم و توجه داشته باشیم که اینها از سیاست های دشمنان قسم‌خورده این مملکت است و اگر خدای ناکرده یک زمانی هشدارهای مقام معظم رهبری را جدی نگیریم باعث ضربه زدن به کشور خواهد شد .

مسئول طرح صالحین سپاه لرستان تأکید کرد: دشمن بداند تا زمانی که این انقلاب توسط مقام معظم رهبری انشاالله اداره خواهد شد دشمنان در امور خود و در ایجاد دو دستگی در بین ملت بزرگ ایران و در ایجاد شکاف در بین آحاد جامعه ایران و در فکر کردن در جامعه ایران اسلامی قطعاً ناامید و ناموفق خواهد بود این وعده الهی است.

حجت الاسلام بیرانوند با اشاره به ر تجمعات ای که اخیرا در اعتراض به فتنه و محکومیت توهین به مقدسات در جای جای کشور اسلامی مان برگزار شد، گفت: مردم عزیز ایران نشان دادند که همچنان بسیار قدرتمند همچنان پیگیر انقلاب و همچنان دنباله‌روی بیانات مقام معظم رهبری هستند و انشالله این انقلاب تا رساندن پرچم به دست پرتوان امام زمان سلام الله علیه انشاالله ادامه خواهد داشت و مسیر انقلاب انشالله با ظهور منجی عالم بشریت ایشالا ختم به خیر خواهد شد.

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دشمن با ایجاد ناامنی در کشور به دنبال از بین بردن اعتماد ملت به هم و دلسرد کردن آنها از نظام است
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو