حقوق بشر، اهرم فشار کاخ سفید / آمریکا بزرگ ترین نقض کننده حقوق بشر در جهان

سالهاست داعیه حمایت از حقوق بشر تبدیل به اهرم فشاری در دست آمریکا و کشورهای غربی شده برای پیشبرد مقاصد سیاسیشان، تا به دیگر کشورها حمله نظامی کنند یا آنها را تحریم کنند. کشورهایی مثل ایران که زورگویی و چپاول غربی ها را نمیپذیرند دائما مورد اتهام نقض حقوق بشر میشوند. درحالی که آمریکا و هم پیمانانش بیشترین ضربه را به حقوق بشر زده اند.
حقوق بشر، اهرم فشار کاخ سفید / آمریکا بزرگ ترین نقض کننده حقوق بشر در جهان
1401/07/17 - 12:44
تاریخ و ساعت خبر:
142025
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - لرستان- فاطمه معظمی گودرزی: سال هاست داعیه حمایت از حقوق بشر تبدیل به اهرم فشاری در دست آمریکا و کشورهای غربی شده برای پیشبرد مقاصد سیاسیشان، تا به دیگر کشورها حمله نظامی کنند یا آنها را تحریم کنند.
جلیقه خبرنگاری تنش بود و مشغول فعالیت همیشگی اش در سرزمین های اشغالی که توسط نیروهای صهیونیستی مورد هدف گلوله قرارگرفت و به شهادت رسید...! شیرین ابوعاقله را میگویم خبرنگاری که حتی تابعیت آمریکایی داشت و توسط صهیونیست ها به شهادت رسید اما آمریکای مدعی حمایت از حقوق بشر هیچ واکنشی در مقابل این حادثه نداشت! چون برایش منفعت سیاسی نداشت.
در زمانی دیگر عربستان سعودی 81شهروند خود را به دلایل واهی در یک روز گردن میزند و بازهم صدایی از مدعیان حقوق بشر بلند نمیشود چون عربستان گاوشیرده آنهاست و هم پیمانشان، حتی اگر کشور تروریست پرور باشد.
یا در آمریکا سالانه قریب به 400 زن به دست پلیس مورد ضرب و شتم قرارمیگیرند و کشته میشوند و بازهم جوامع بین المللی هم پیمان آمریکا به این نقض آشکار حقوق بشر واکنشی نشان نمیدهند!
سالهاست داعیه حمایت از حقوق بشر تبدیل به اهرم فشاری در دست آمریکا و کشورهای غربی شده برای پیشبرد مقاصد سیاسیشان، تا به دیگر کشورها حمله نظامی کنند یا آنها را تحریم کنند.
کشورهایی مثل ایران که زورگویی و چپاول غربی ها را نمیپذیرند دائما مورد اتهام نقض حقوق بشر میشوند. درحالی که آمریکا و هم پیمانانش بیشترین ضربه را به حقوق بشر زده اند.
مانند حمله به کشور افغانستان، عراق، ویتنام و کشتار انسان های بی گناه! مانند تحریم های دارویی ایران و زندگی سخت بیماران و تحریم های شدید اقتصادی و ضربه به رفاه مردم ایران.
سیاست های دوگانه آمریکا و سواستفاده از کلمه حقوق بشر برای بهره کشی سیاسی از دیگر کشورها خیلی وقت است که برای ملت ها روشن شده است و دیگر نمیتواند بهانه ای برای مقاصد سیاسی آمریکا که خودش بزرگترین ناقض حقوق بشر است، باشد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حقوق بشر، اهرم فشار کاخ سفید / آمریکا بزرگ ترین نقض کننده حقوق بشر در جهان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بین الملل
V
آرشیو