مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه در دیدار با خانواده های شهدا

اهمیت جهاد تبیین در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه گفت: همه باید در انتخابات شرکت کنیم و خوب انتخاب کنیم. باید با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای دیگران بازگو کنیم.
اهمیت جهاد تبیین در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی
1402/11/16 - 10:56
تاریخ و ساعت خبر:
189726
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی شهرستان ساوه؛ همزمان با دهه فجر بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س) با خانواده‌ی شهید «سید مهدی سبط‌ احمدی» و شهید «نظر علی کاشی» دیدار کردند.
حجت الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوه در این دیدار گفت: ولایت فقیه در جامعه و زمان جایگاه بالایی دارد. جایگاه ولایت یک جایگاه الهی است.
وی با تاکید بر حضور گسترده در انتخابات پیش رو، بیان کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سایر انتخابات واجب تر است ، در مرحله بعد انتخابات نماینده مجلس و ریاست جمهوری.
حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: ما اگر مجلس قوی داشته باشیم می‌توانیم تمامی مشکلات را پله به پله حل کنیم.
نماینده ولی فقیه با تاکید بر انتخاب اصلح و شناخت کافی از کاندیدا گفت: باید توجه کنیم شخصی که ایمان و تقوا و تلاش بالا داشته باشد و به طور مستمر به فکر مردم باشد انتخاب کنیم. مانند همان شخص رئیس جمهوری که از این استان به آن استان برای حل مشکلات و مسائلشان می‌رود.
وی ادامه داد: فرماندار و نماینده مجلس و سایر مسئولین باید دغدغه مند باشند. رهبر انقلاب مجلس قوی را مجلس انقلابی می‌داند.
حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: همه باید در انتخابات شرکت کنیم و خوب انتخاب کنیم. باید با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای دیگران بازگو کنیم.
خبرنگار: ملیکا معصومیان

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اهمیت جهاد تبیین، دستاوردهای انقلاب اسلامی، انتخابات،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مرکزی
V
آرشیو