ارائه دستاوردهای بانوان تاثیرگذار صنعت آب و برق در نمایشگاه «دستاوردهای بانوان اثرگذار»

بانوان نماینده از وزارت نیرو با هدف ترویج سبک زندگی زن برتر و نهادینه کردن جایگاه و اهمیت مقام بانوان در اسلام با حضور در نمایشگاه بین‌المللی «دستاوردهای بانوان اثرگذار» دستاوردهای خود در صنعت آب و برق را ارائه کردند.
ارائه دستاوردهای بانوان تاثیرگذار صنعت آب و برق در نمایشگاه «دستاوردهای بانوان اثرگذار»
1401/11/01 - 14:02
تاریخ و ساعت خبر:
144652
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از قم ، همزمان با افتتاح و آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی دستاوردهای بانوان اثرگذار در هفته بزرگداشت مقام زن، نمایندگانی از وزارت نیرو در این نمایشگاه حضور یافتند.
بر این اساس بانوان شاخص در وزارت نیرو از پنج شرکت مادرتخصصی شامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، شرکت تولید برق حرارتی، شرکت توانیر و شرکت ساتکاب با ارائه دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف اعم از پژوهش، اختراع، تالیف کتاب و غیره فعالانه حضور یافتند.
همچنین در نمایشگاه نخستین کنگره بانوان اثرگذار، شاهد حضور فعال شرکت‌های دانش‌بنیان با محوریت بانوان هستیم که دستاوردهای خود را در حوزه صنعت آب و برق ارائه می‌دهند.
غرفه وزارت نیرو در این نمایشگاه میزبان مخترعان، پژوهشگران برتر شرکت‌های مادرتخصصی و نیز فعالان عرصه دانش‌بنیان صنعت آب و برق است و دستاوردهای این حوزه را در معرض بازدید عموم قرار می‌دهد.
این نمایشگاه به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن 35 نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران دایر شده و محلی برای ارائه دستاوردهای ارزشمند و منحصربه‌فرد بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی مختلف کشور با موضوعات هنری، فرهنگی، صنعت و غیره است.
نمایشگاه بین‌المللی دستاوردهای بانوان اثرگذار، از امروز پنجشنبه ۲۹ دی آغاز شده و تا سوم بهمن دایر خواهد بود؛ علاقه‌مندان برای بازدید از این رویداد علمی و فرهنگی می‌توانند روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش‌رو ساعت ۹ تا ۱۶ به محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنند‌.
لازم به توضیح است که کنگره بانوان اثرگذار در زمینه‌های علمی، اقتصادی، پژوهشی و نوآورانه بوده و هدف اصلی آن تقدیر، حمایت، بهر‌ه‌مندی، توانمندی و کمک به رشد ایده بانوان است.
انتهای خبر /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
وزارت نیرو، نمایشگاه بین المللی دستاوردهای بانوان تأثیرگذار، نخستین کنگره بانوان تأثیرگذار، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
قم
V
آرشیو