حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه پردیسان:

توجه اسلام به جایگاه زنان هم در خانه هم در اجتماع یک جایگاه ویژه است

فرماندهان حوزه حضرت نرجس(س)و حوزه حضرت آسیه(س)وفرماندهان پایگاه‌های این دو حوزه با امام جمعه ی پردیسان در دفترایشان دیدار کردند.
توجه اسلام به جایگاه زنان هم در خانه هم در اجتماع یک جایگاه ویژه است
1401/12/16 - 14:50
تاریخ و ساعت خبر:
145831
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از قم،همزمان با کنگره ۷۰۰۰شهید زن کشور وپیام تاریخی حضرت آقا به بانوان تحت عنوان الگوی سوم زن و روز بسیج جامعه زنان این دیدار صورت گرفت.
ابتدا خانم طباطبایی و محسنی فرماندهان حوزه ها در مورد حضور اجتماعی زنان پردیسان صحبت‌هایی ایراد کردند.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه پردیسان با تبریک این روز به بانوان بسیجی به فضیلت‌های ماه شعبان و برکات این ماه اشاره کرد.
وی اظهار داشت:مشکلاتی که دشمن برای ما ایجاد می‌کند و جنگ های ترکیبی که بوجود می آورد یک طرف این مشکلات ما هستیم ودر این عرصه ها به خصوص عرصه اقتصادی بانوان نقش اساسی دارند.

ایشان افزود:توجه اسلام به جایگاه زنان هم در خانه هم در اجتماع یک جایگاه ویژه است که آموزه های دینی ما به این جایگاه نگاه ویژه ای دارد.
در پایان فرماندهان پایگاه‌ها به بیان مشکلات محلات و پایگاه‌ها پرداختند و امام جمعه ی محترم به درخواست‌ها پاسخ دادند و هدایایی به بانوان فعال و فرهیخته اجتماعی تقدیم شد.
تقی نژاد
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه پردیسان، شهرستان قم، روز بسیج جامعه زنان ، جنگ ترکیبی، نقش زنان در جنگ ترکیبی، جایگاه زن در اسلام
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
قم
V
آرشیو