چرا رژیم صهیونیستی تحریم نمی شود؟/ حمایت غرب از کشتار کودکان فلسطینی تا کجا ادامه دارد؟

عدم تحریم و فشار حکومت ها و سازمان ملل علیه رژیم صهیونیستی است که باعث گستاخ شدن این رژیم و حملات شدید بیشتری علیه مردم غزه شده است. در همین راستا نباید از حمایت های کشورهای غربی که هر یک از سران آن در این مدت به سرزمین های اشغالی سفر کرده و حمایت خود را از سران این رژیم ابراز داشتند، غافل بود.
چرا رژیم صهیونیستی تحریم نمی شود؟/ حمایت غرب از کشتار کودکان فلسطینی تا کجا ادامه دارد؟
1402/08/20 - 10:39
تاریخ و ساعت خبر:
176239
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیرحمزه نژاد : در غزه دو میلیون انسان زندگی می کنند که یک ماه است سایه بمب های اسرائیلی را بر روی سر خود تجربه می کنند. تا به امروز گفته می شود بیش از جنگ هایی که آمریکایی ها در کشورهای مختلف در طول سال ها بر سر مردمان آن ها بمب ریخته اند، رژیم صهیونیستی بر سر مردم مظلوم غزه بمب ریخته است.
گفته می شود به اندازه یک بمب اتم برسر مردم غزه این رژیم بمب ریخته است اما بازهم به همین موضوع اکتفا نمی کنند و یکی از اعضای کابینه بنیامین نتانیاهو گفته است که باید در غزه بمب اتم انداخته شود. موضعی که خوی وحشیانه و دد منشانه این رژیم را به خوبی نشان می دهد. رژیمی که سعی دارد ملت آزاده و مظلوم فلسطین را از خانه و کاشانه خود بیرون کند و حتی ابایی از کشتار همه آنان برای رسیدن به این حدف نحس خود ندارد.
این موضوع در حالی است که رسانه های اسرائیلی و غربی به کشتار مردم مظلوم غزه که کودکان و زنان بیش از 60 درصد آن را تشکیل می دهند با این بهانه ادامه می دهند که حماس برخی از شهرک نشینان را کشته و اسیر کرده است. درحالی که بسیاری از ادعاهای رژیم صهیونیستی از ابتدا دروغ بود اما کشتار کودکان غزه که هر روز شاهد ده ها و در جمع هزاران کودک فلسطینی هستیم واقعی تر از واقعیت است.
در حالی کودکان فلسطینی روزانه کشته می شوند و سازمان ملل نیز تنها به تذکرات بی رمق علیه رژیم صهیونیستی که به واقع در حال نسل کشی در غزه است، اکتفا کرده که بسیاری از دروغ های صهیونیست ها با توجه به اینکه این موارد افشا شده هنوز در رسانه های رسمی غربی تکرار می شود. مانند دروغ کشتار 40 نوزاد صهیونیستی توسط شاخه نظامی حماس که از همان ابتدا حتی رسانه های مطرح غربی نسبت به انتشار این خبر کذب عذرخواهی کردند اما این رژیم به همین بهانه واهی و دورغین هزاران کودک فلسطینی را در نوار غزه به خاک و خون کشیده است.
از سوی دیگر موضوع اساسی که در این میان مطرح است؛ عدم تحریم و فشار حکومت ها و سازمان ملل علیه رژیم صهیونیستی است که باعث گستاخ شدن این رژیم و حملات شدید بیشتری علیه مردم غزه شده است. در همین راستا نباید از حمایت های کشورهای غربی که هر یک از سران آن در این مدت به سرزمین های اشغالی سفر کرده و حمایت خود را از سران این رژیم ابراز داشتند، غافل بود.
در همین راستا باید گفت که کشورهای مختلف دنیا اگر رژیمی جز اسرائیل به کار کشتار مردم بی گناه مبادرت می ورزید دست به تحریم آن می زدند. ماجرای اوکراین و تحریم روسیه از این قرار است. حتی روس ها در رویدادهای بین المللی ورزشی نیز حضور ندارند و در المپیک و سایر جام ها و رویدادهای جهانی نیز روی روس ها بسته شده است اما رژیم صهیونیستی بدون هیچ فشاری از سوی دولت ها و حکومت ها به کار کشتار کودکان فلسطینی مبادرت می ورزد.
تنها فشاری که روی رژیم صهیونیستی آورده می شود اعتراضات مردمی در کشورهای مختلف خصوصا کشورهای اروپایی و غربی است که علیه کودک کشی فلسطینی ها و در انزجار از کشتار مردم بی گناه ابراز می شود. حضور میلیونی در خیابان های انگلستان، اسپانیا و ... از جمله این موارد است.
از همین روست که رهبر معظم انقلاب طرح تحریمی قطع نفت رژیم صهیونیستی و همچنین طرح رسیدن ارزاق به این رژیم را مطرح کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر لزوم بسیج دنیای اسلام، پافشاری دولت‌های اسلامی بر قطع فوری جنایات و بمباران‌ها در غزه را ضروری خواندند و از این دولت‌ها خواستند راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی را مسدود و با آن رژیم همکاری اقتصادی نکنند و در همه مجامع جهانی، صریح، بدون لکنت و دوپهلوگویی و با صدای بلند جنایات و فجایع رژیم غاصب را محکوم کنند.
متاسفانه دیده می شود که حتی برخی از کشورهای اسلامی نیز در صدور نفت به رژیم صهیونیستی دست دارند که این موضوع باید در جهان اسلام مورد توجه قرار بگیرد. خوشبختانه با سخنان رهبر معظم انقلاب این موضوع مورد توجه مردم مسلمان قرار گرفته است اما باید بیشتر روی آن تمرکز شود و مردم کشورهای اسلامی نسبت به پشتیبانی از رژیم صهیونیستی بیشتر دقت کرده و در تحریم این رژیم کودک کش سهیم شوند و خلاء اقدام حکومت ها را پر کنند. رژیم صهیونیستی که این روزها تنها به بمباران عاجزانه مردم غزه مبادرت می ورزد در سراشیبی سقوط قرار دارد و برای اینکه زودتر این اضمحلال بوجود آید باید اقدامات پشتیبانی از این رژیم قطع شود.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رژیم صهیونیستی، نسل کشی غزه ، جنایات جنگی، حمایت غرب از قتل عام فلسطینان، بازدارندگی علیه اسرائیل، تحریم اسرائیل،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بین الملل
V
آرشیو