مدیر مرکز راهبردی و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی:

مادران راویان امید و پرچمدار موفقیت و نشان دهندگان افق تعالی و پیشرفت هستند

مدیر مرکز راهبردی و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت : جهاد تبیین منهای بانوان محقق نمی شود وباید از خانه ها شروع شود مادران راویان امید و پرچمدار موفقیت و نشان دهندگان افق تعالی و پیشرفت هستند و بر افراد خانواده تاثیر می گذارند .
مادران راویان امید و پرچمدار موفقیت و نشان دهندگان افق تعالی و پیشرفت هستند
1403/07/15 - 09:02
تاریخ و ساعت خبر:
199288
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - نشست صمیمانه بانوان فرهیخته و تاثیرگذار شهرستان فردوس با طالبی مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
مادران راویان امید و پرچمدار موفقیت و نشان دهندگان افق تعالی و پیشرفت هستند.خانم طالبی گفت: ما امروزه با بحران شبکه مخاطب روبرو هستیم و با نحوه اقدام ما پیام به مخاطب نمی رسد.
رویکرد تبلیغ سنتی باید تقویت شود اما کافی نیست زیرا مخاطب زیادی ندارد و باید به روایت مصادیق الگوی سوم زن اثر گذار انقلابی هم بپرازیم .
طالبی بیان داشت : جهاد تبیین منهای بانوان محقق نمی شود وباید از خانه ها شروع شود مادران راویان امید و پرچمدار موفقیت و نشان دهندگان افق تعالی و پیشرفت هستند و بر افراد خانواده تاثیر می گذارند .
وی در جواب درخواستهای برخی فعالان که تقاضای اعتبار و بودجه داشتند گفت : سازمان تبلیغات فقط در قالب اقدامات کانونهای تحت حمایت که ماموریت برعهده می گیرند اعتبار اختصاص می دهد .
رئیس اداره تبلغات اسلامی فردوس ضمن ارائه گزارش نهضت پیشرفت بانوان علاوه بر معرفی بانوان تاثیر گذار شهرستان در حوزه کاهش آسیبهای اجتماعی فعالیت داشته و توانسته است پاتوقی برای افراد دغدغه مند باشد .
حجت الاسلام مرادی با اشاره به حضور بانوان در هیات امناهای هیئتهای مذهبی شهرستان گفت 40 مبلغ حوزوی طرح زندگی با آیه ها را به صورت کاملا مردمی و خود جوش در شهرستان اجرا کرده اند.
وی با اشاره به افتخار آفرینی بانوان فردوس در عرصه های مختلف استانی و کشوری خواستار حمایت بیشتر سازمان تبلیغات در حوزه جهاد تبیین و روایت الگوی بانوی تاثیر گذار شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدیر مرکز راهبردی و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، بانوان فرهیخته و تاثیرگذار شهرستان فردوس، مادران و امیدآفرینی ، نهضت روشنگری
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو