معاون هماهنگ کننده سپاه:

دختران ایران وراثان تاریخ حماسه، شجاعت و عصمت زنان شهیدند / قدر عظمتی که از دختران شهید به شما رسیده بدانیم و تا ظهور امام زمان (عج) نگه داریم

سردار نقدی در جمع دختران کرمانی در تالار تلاش کرمان، با بیان اینکه فداکاری های که بانوان ما داشتند بسیار بیشتر از مردان بوده است، گفت: دختران ایران اسلامی وراثان تاریخ حماسه، شجاعت و عصمت زنان شهیدند، قدرعظمتی که ازدختران شهید به شما رسیده بدانیم و تا ظهورامام زمان (عج) نگه داریم.
دختران ایران وراثان تاریخ حماسه، شجاعت و عصمت زنان شهیدند / قدر عظمتی که از دختران شهید به شما رسیده بدانیم و تا ظهور امام زمان (عج) نگه داریم
1401/08/11 - 11:53
تاریخ و ساعت خبر:
142685
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کرمان: تجمع دانش آموزان دختر کرمانی به منظور اعلام تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام شهدا ، دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی در تالار تلاش کرمان در حال برگزاری است .سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در جمع دانش آموزان کرمانی گفت : روزگاری در این سرزمین 70 درصد زنان ما بی سواد بودند امروز ما به جایی رسیده ایم که ده ها هزار زنان دانشمندترین در ژنتیک ، هوا فضا و هسته ای د اریم .
وی تصریح کرد: زنان ما در قله های علم و پژوهش ایستاده اند و باید بدانیم این را مدیون چه کسانی هستیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه یادآور شد که اوایل انقلاب ، ناهید فاتحی کرو دختر۱۶ساله سنندجی چگونه توسط کومله که این روزها شعار زن زندگی وازادی می دهند به اسارت گرفته شده و در پس از 11 ماه اسارت در بدترین شرایط ممکن ، به شهادت رسید.
سردار نقدی با اشاره به اینکه شهید ناهید فاتحی کجو ، تسلیم خواست کومله در توهین به امام خمینی و دست کشیدن از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی نشد ، گفت: یک روز در میان ناهید را می آوردند کنار چشمه که لباس هارا بشوید ، زنان روستایی ناراحت شدند که این دختر را رها کنید، اما کومله ها گفتند : زمانی تو را ازاد می کنیم که به رهبریت توهین کنی! این دختر نوجوان نپذیرفت
معاون هماهنگ کننده سپاه در ادامه با اشاره به شکنجه های وحشیانه کومله علیه این دختر نوجوان گفت : آنها موی سر ناهید را تراشیدند در روستاها چرخاندند و زیرشکنجه شهید کردند و جسم نیمه جانش را زنده به گور کردند و اینکه محل شهادت ناهید بارگاهی برای کسانیکه عاشق حقیقتند .
وی با اشاره به اینکه جامعه زنان کشور 7 هزار شهید زن را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، افزود: شهید مریم فرهانیان، دختر آبادانی و پرستار سال های دفاع مقدس ، معلم شهید نسرین افضل که نخستین زن شهید شیراز است، شهید طاهره هاشمی دختراملی در مقابل دشمن می ایستد، دانش آموز محبوبه دانش که در مقابل مسلسل های دشمن ایستاد ... اینها شهید شدند برای اینکه از استکبار رهایی یابیم و استقلال و ازادی به دست بیاوریم.
سردار نقدی با یادآوری این نکته که فداکاری های که بانوان ما داشتند بسیار بیشتر از مردان بوده است، گفت: زنان و مادران ایرانی نه تنها دوشادوش مردان از امنیت کشور دفاع کردند و شهید شدند، بلکه فداکاری بیشتر از مادران شهدایی است که حتی ۶ فرزند خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرد اند.
معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به ایثار همسران شهدا در عرصه های مختلف مبارزه با دشمن ، گفت : بانوانی که در طول دفاع مقدس با داشتن فرزندانی خردسال ، همسران خود را بدرقه می کردند، ایثار و مجاهدت وصف ناپذیری انجام داده اند.
وی گفت: این خون ها و فداکاری ها و ایثارگری هایی که فوریه شیردل، پرستار جوان کرمانشاهی از خود در محاصره دموکرات و کومله نشان داد ، دختری شجاع که عکس امام (ره) را از بالای سرخودش برنداشت و در برابر زورگویی و ظلم ایستادگی کرد ، تاریخ و عصمتی است که شما دختران وارث آن هستید.
سردار نقدی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه روزگاری ما تسلیحات دفاعی خود را از دشمن می خریدیم، اظهار داشت: ازروزی که تسلیحاتمان را از دشمن می‌خریدیم اکنون رسیده ایم به روزی که قدرت های روز دنیا ازسلاح های ما می ترسند و ما را متهم می کنند به ارسال تسلیحات! ما امروز در محاصره تبلیغاتی دشمن هستیم چه از آنهایی که می‌گویند حجاب نداشته و چه ازآ نجایی که می گویند رفتن دختر به مدرسه حرام است.
معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: اعتقاد کسانیکه به شاهچراغ حمله کردند و میگویند دختراصلا نباید مدرسه برود وضوابط متهجرانه دارند و
واعتقاد کسانیکه در کردستان بلوا به پا کردند این است که دختر لخت وعریان باشد ! هیچ اخلاق وشرعی درپوششان نباشد! آنها این پیام ها را از از طریق کانال مجازی تزریق جامعه می کنند .
وی تصریح کرد : این دست دشمنی ها به خاطر این است که آنها سیلی خوردند، ازعلم آموزی ازجهاد و پوشش و....از مادران و دختران سرزمین مان ضربه خورده اند. باید به ایران تبریک گفت: ۳۶ کشورعلیه ملت ایران بودند ولی ملت ایران همراهی نکردند.
سردار نقدی با بیان اینکه ملت مقاوم ما۴۳ سال تحریم است و۱۲سال است که تحریم ها بیشترشده ولی ما درهمه ابعاد پیشرفت کردیم درحالیکه خود آلمان، فرانسه و امریکا ازطرف روسیه تحریم شدند ، گفت: شما ملت ۴۳ سال ایستاده اید ، چون خدا با شماست، اگر بخواهیم عزت وعظمت شهدای زن داشته باشیم باید این راه را نگه داریم .
معاون هماهنگ کننده سپاه در پایان تأکی کرد که قدرعظمتی که ازدختران شهیدبه شمارسیده بدانیم و تا ظهورامام زمان عج ا...نگه داریم

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دختران ایران اسلامی وراثان تاریخ حماسه، شجاعت و عصمت زنان شهیدند / قدرعظمتی که ازدختران شهید به شما رسیده بدانیم و تا ظهورامام زمان (عج) نگه داریم
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حماسه و مقاومت
V
آرشیو