مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه خوزستان:

اردوهای راهیان نور تا اردیبهشت 1402 ادامه دارد/ لزوم هم افزایی مسئولان دستگاه ها برای اجرای هر چه بهتر اردوهای راهیان نور

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: اردوهای راهیان نور از مهر ماه با حضور قشر دانش آموزی آغاز به کار کرده است و تا اوایل اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت. شهرهای گتوند، اندیمشک و هفتکل هم اکنون در یادمان شهدا مستقر هستند.
اردوهای راهیان نور تا اردیبهشت 1402 ادامه دارد/ لزوم هم افزایی مسئولان دستگاه ها برای اجرای هر چه بهتر اردوهای راهیان نور
1401/12/03 - 09:55
تاریخ و ساعت خبر:
145460
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از اهواز، سرهنگ ایمان ممبینی در خصوص تقارن اردوهای راهیان نور سال 1402 با ماه رمضان و ایام نوروز اظهار کرد: برنامه های سالهای گذشته در کنار مکان های عملیاتی اجرا می شد که احتمالا امسال این شرایط را نداشته باشیم.
وی افزود: علاقه مردم کشور به مردم خوزستان، همچنین گیرایی و جذابیت خاک آن باعث شده که نگاه مردم به اردوهای راهیان نور خاص و ویژه تر باشد.
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به اینکه از اسفندماه، اردوهای مربوط به قشر دانشجویی فعال خواهد شد، اظهار کرد: به دلیل تقارن با ایام عید، از پایان اسفندماه، عموم مردم امکان حضور در راهیان نور را دارند.
ممبینی گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و شرایط آب و هوایی مناسب، استقبال خوبی از سوی مردم خواهیم داشت، به همین منظور در نظر داریم ، از شب خواب های ارزان قیمت یا رایگان و آشپزخانه های منصف برای رفاه حال زائرین استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه به تناسب هر یادمان، برنامه های فرهنگی مختلفی داریم، بر لزوم هم افزایی مسئولان دستگاه ها برای اجرای هر چه بهتر اردوهای راهیان نور تاکید کرد.
خبرنگار - دوس علی وند
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
راهیان نور، زمستان 1401، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه خوزستان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حماسه و مقاومت
V
آرشیو