مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج :

فرنگیس حیدرپور، نماد شجاعت و شهامت زنان مجاهد غرب کشور/ راهیان نور، فرصت جهاد تربیتی برای تربیت نسلی باشهامت، شجاع و ولایتمدار است

مجید سوری مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج به مجاهدت های زنان در غرب کشور اشاره کرد و گفت: ما در غرب شاهد مجاهدت زنان بزرگواری چون خانم فرنگیس حیدرپور بودیم که شجاعت و شهامتی که در دوران دفاع مقدس از خود نشان داد تا کنون به یاد ماندنی شده است و این شجاعت و شهامت سال های سال ورد زبان این مرز بوم است.
فرنگیس حیدرپور، نماد شجاعت و شهامت زنان مجاهد غرب کشور/ راهیان نور، فرصت جهاد تربیتی برای تربیت نسلی باشهامت، شجاع و ولایتمدار است
1402/02/16 - 22:28
تاریخ و ساعت خبر:
147894
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج، در گفتگو با خبرنگار زنان نیوز لرستان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در مورد دفاع مقدس گفت: اگر بتوانیم جوان و نوجوان مان را بچه ها و فرزندانمان را با مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس آشنا کنیم طبیعتا شاهد تربیت فرزندان با شهامت و شجاعت ولایتمدار با استعداد های سرشار و با تفکر توانستن در جامعه خواهیم بود.
وی افزود: راهیان نور با آن ظرفیت و توانمندی که در اختیار دارد با جهاد تربیتی فرصتی مناسبی برای تربیت فرزندان خصوصا عزیزان نوجوانان و جوانان ما است.
سوری با اشاره به استقبال با مردم از راهیان نور غرب خاطر نشان کرد: ما مدتی شاهد رکورد این عملیات عظیم بودیم به خاطر بیماری کرونا ولی الحمدالله بعد از این شاهد اشتیاق حضور مردم عزیز ایران به این سرزمین خواهیم بود به نحوی که زیر ساخت هایمان پاسخ این عظمت ملت در یادمان های اردوهای راهیان نور خواهیم بود.
سردار سوری با بیان اینکه زنان در عرصه دفاع مقدس نقش آفرین بودند گفت: زنان در همه جای کشور و همه جغرافیای دفاع مقدس چه در پشتیبانی از جنگ و چه در تربیت فرزندان با فراهم نمودن عرصه مردان و جبهه نقش آفرین بودند.و این موضوع در دفاع مقدس کاملا مشهود بود.
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج ،به مجاهدت های زنان در غرب کشور اشاره نمود و عنوان داشت: ما در غرب شاهد مجاهدت زنان بزرگواری چون خانم فرنگیس حیدرپور بودیم که شجاعت و شهامتی که از خود نشان داد در دوران دفاع مقدس به یاد ماندنی شده است و این شجاعت و شهامت سال های سال ورد زبان این مرز بوم است.
گفتگو: کبری دریکوند
انتهای پیام /

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
راهیان نور غرب کشور، منطقه بازی دراز، مسئول راهیان نور سپاه پاسداران، نقش زنان در دفاع مقدس ، زنان غرب کشور و دفاع مقدس ، راهیان نور و تربیت فرزندان، جهاد تربیتی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حماسه و مقاومت
V
آرشیو