معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان :

تحمیل هزینه به جمهوری اسلامی یکی از اهداف دشمن در ایجاد آشوب ها است

با هدف آسیب شناسی و هدایت عمومی لایه هاو سطوح مختلف بسیج برای ایجاد مجموعه ی جوان مومن و انقلابی پای کار انقلاب جلسه هیئت اندیشه ورز در زاهدان برگزار شد.
تحمیل هزینه به جمهوری اسلامی  یکی از اهداف دشمن در ایجاد آشوب ها است
1401/09/02 - 07:40
تاریخ و ساعت خبر:
143276
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان و جمعی از نخبگان و صاحب نظران فکری با موضوع اغتشاشات در سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان در زاهدان برگزار شد .
سردار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان ، در این جلسه با اشاره به حوادث و رخدادهای اخیری که توسط دشمنان در کشور و زاهدان رخ داده است گفت : ماهیت دشمنی دشمنان با قبل فرق دارد ، دشمن قصد دارد با ایجاد اغتشاش و آشوب انقلاب ما را از بین ببرد.
وی با تاکید بر این مطلب که راهبرد امروز دشمن ایجاد آشوب و ما امنی در کشور است، افزود: از اول انقلاب تا سال ۷۰ بیش از ۲۴۳ عملیات برعلیه جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و دشمن زمانی دست برمی دارد که ما اسلام را رها کنیم.
سردار فقیری هدف از این آشوب ها را تحمیل هزینه به جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و ادامه داد: این یک برنامه ریزی انجام شده است ،حجاب و نوع کار و فوت مهسا امینی بهانه ای برای بی ثباتی و ناامنی کشور ایران بود.

این مسئول تصریح کرد : نوع شکل گیری اغتشاشات در حال حاضر با فتنه های قبل متفاوت است در گذشته مردم را به خیابان کشاندند و خودشان در نهان بودند اما امروز تمامی بازیگران آشوب ها که شامل کومله، پ .ک .ک ، ضد انقلاب داخلی ، منافقين ، سلطنت طلبها، بیگانگان معارض ، و نخبگان سیاسی فتنه ۸۸ هستند وارد میدان شده اند .
معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان با بیان اینکه درمیان دستگیر شدگان آشوب های اخیر ۸۵ درصد جوانان ۱۴ تا ۱۵ سال بوده اند ،اذعان داشت: افراد دستگیر شده دارای پنج شاخصه ی تک فرزندی ، فرزند طلاق ، دارای پدر و مادر شاغل که نظارتی بر فرزند خود نداشته اند ، اعتیاد به شبکه های ماهواره ای و بازی های خشن آمریکایی و زیستی اعتیاد گونه به فضای مجازی هستند.
این مقام مسئول دلایل ایجاد آشوب ها در این مقطع زمانی را ناکامی دشمنان در روند دشمنی قبلی، تلاش برای تسخیر دالان اقتصادی ایران ، همراهی مردم با انقلاب ، بن بست مذاکرات احیای برجام ، رویکرد امید بخش دولت سیزدم ، هدف قرار دادن ظرفيت های‌ ترانزیتی ایران، و انتقام از ایران به سبب جنگ با اوکراین بر شمرد.
در پایان، نیز اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان به بحث و تبادل نظر پرداختند .
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تحمیل هزینه به جمهوری اسلامی یکی از اهداف دشمن در ایجاد آشوب ها است
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو