فرمانده سپاه شهرستان مهرستان : فرمانده سپاه شهرستان مهرستان در جمع بانوان بسیجی:

غرب دم از زن زندگی آزادی می‌زند که خود به آن عمل نکرده

فرمانده سپاه شهرستان مهرستان گفت : غرب دم از زن زندگی آزادی می‌زند که خود به آن عمل نکرده و از زن به عنوان برده جنسی استفاده می کند در صورتی که اسلام برای بندگان خود چه زن و چه مرد برابری و برادری را به ارمغان آورده و برتری هر فرد نسبت به دیگری را فقط در ایمان می بیند.
غرب دم از زن زندگی آزادی می‌زند که خود به آن عمل نکرده
1401/09/05 - 11:21
تاریخ و ساعت خبر:
143390
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از زاهدان ،نشست روشنگری در بخش آشار شهرستان مهرستان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهرستان، بخشدار ، معتمدین و جمعی از خواهران بسیجی برگزار شد.
سرگرد پاسدار سیدعلیرضا میری بنجار ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج گفت: هر مسئولی اگر در خدمت رسانی به مردم کوتاهی کند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خیانت کرده است و باید پاسخگو باشد.

وی در ادامه گفت: اعتراض با اغتشاش متفاوت است و اعتراض اصولی دارد و باید به آن اصول برای گرفتن حق پایبند بود،اینکه شیشه مغازه ها و ماشین ها را بشکنند و اداره جات را به آتش بکشند این اعتراض نیست.
ایشان در ادامه اظهارداشت: اگر مسئولی در خدمت به مردم کوتاهی کند مقصر خود آن مسئول است نه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ما نباید کوتاهی مسئول را پای انقلاب و رهبری بنویسیم.
این مقام مسئول درادامه افزود: امروز اگر کسی در مقابل رهبری جبهه بگیرد و به انقلاب حمله کند شک نباید کند که در جبهه باطل بازی کرده و جزء منافقین است.
وی همچنین گفت : غرب دم از زن زندگی آزادی می‌زند که خود به آن عمل نکرده و از زن به عنوان برده جنسی استفاده می کند در صورتی که اسلام برای بندگان خود چه زن و چه مرد برابری و برادری را به ارمغان آورده و برتری هر فرد نسبت به دیگری را فقط در ایمان می بیند.
وی در پایان زنان و دختران ایران اسلامی را به الگو برداری از سیره زندگی حضرت زهرا سلام الله سفارش کرد و تنها راه در دام دشمن نیفتادن را تأسی به آن حضرت دانست .
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
غرب دم از زن زندگی آزادی می‌زند که خود به آن عمل نکرده
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو