مسئول آموزش حوزه علمیه قم در اجتماع دختران «حاج قاسم»؛

حاج قاسم یک مکتب و جریان بود

مسئول آموزش حوزه علمیه قم گفت: حاج قاسم یک مکتب و جریان بود؛ یک نگاه متفاوت به هستی و یک نسبت دقیق با حوادث پیرامونی داشت.
حاج قاسم یک مکتب و جریان بود
1402/09/02 - 10:18
تاریخ و ساعت خبر:
176811
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مرکزی شهرستان ساوه؛ حجت الاسلام علی مهدی‌زاده مسئول آموزش حوزه علمیه قم امروز در اجتماع دختران حاج قاسم که در روستای احمدآباد ساوه برگزار شد، گفت: به تعبیر رهبر انقلاب، حاج قاسم یک مکتب و جریان بود؛ یک نگاه متفاوت به هستی و یک نسبت دقیق با حوادث پیرامونی داشت.
وی افزود: شهید سلیمانی در میدان نبرد با دشمنان بین همسنگران خود به حبیب مشهور بود که واقعا‌ ایشان حبیب دل‌ها نیز بود؛ آن چیزی که حاج قاسم را متمایز کرده، نگاه و مکتب حاج قاسم بود. نگاه او چه نگاهی بود و او کیست که ما باید او را تجلیل کنیم.
مسئول آموزش حوزه علمیه قم تصریح کرد: دختران باید جنس نگاه دخترانه خود را بر اساس نگاه حاج قاسم به هستی و زندگی پیدا کنند.
حجت‌الاسلام مهدی‌زاده با اشاره به اتفاقات اخیر غزه گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی آرزو‌های کودکان غزه را همراه جسم و جانشان به خاک سپرده است تا جهان برای همیشه از نعمت لبخند کودکانه آن‌ها محروم بماند.
وی افزود: رژیم اشغالگر قدس بی‌سابقه‌ترین حجم بمباران علیه ساکنان مظلوم غزّه را پیش گرفته است. آب و برق و راه ارسال کمک‌های بشردوستانه را قطع کرده و‌ امیداوریم هر چه زودتر زمان نابودی اسرائیل و همدستانش فرا برسد.
مسئول آموزش حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ما دوستداران شهید سلیمانی بعد از شهادت‌ ایشان باید تلاش کنیم تا در مسیر فکری این شهید بزرگوار حرکت کنیم و مکتب سردار دل‌ها را در جامعه ترویج دهیم.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول آموزش حوزه علمیه قم،اجتماع دختران، ساوه،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مرکزی
V
آرشیو