راه‌اندازی مرکز نفس به عنوان نجات فرزندان توسط بسیج جامعه زنان کردستان

به منظور جلوگیری از سقط جنین مرکز نیکوکاری تخصصی نفس توسط بسیج جامعه زنان کردستان و با مشارکت بسیج جامعه پزشکی در کلینیک وحدت سنندج راه اندازی شد.
راه‌اندازی مرکز نفس به عنوان نجات فرزندان توسط بسیج جامعه زنان کردستان
1403/04/18 - 12:03
تاریخ و ساعت خبر:
195571
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به علت غیرقانونی انجام شدن سقط در اکثریت موارد، آمار دقیقی از سقط وجود ندارد اما برآوردها نشان می‌دهد سالانه در کشور تعداد کثیری به سقط جنین اقدام می‌کنند.
این مرکز در اتاقی شامل پذیرش و مشاوره در درمانگاه وحدت سنندج راه اندازی شد که با هدف ارتباط گرفتن با مادرانی که به هر دلیل و یا مشکل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … تصمیم به سقط جنین دارند، از مادر و جنین حمایت می‌نماید و خانواده‌ها از کمک‌های این مرکز با وجود کارشناسان خبره در زمینه‌های مختلف می‌توانند بهره‌مند می‌شوند.

بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه نان کردستان گفت: در این راستا به نهادها و خیرین ارتباطاتی برقرار شده تا در صورت اقدام به سقط مادران به علل مادی و اقتصادی، حمایت‌های لازم از آنها برای حفظ جنین و ادامه حیات یک انسان صورت گیرد و همچنان پذیرای نیات خیرین جدید در این حوزه هستیم.
سپیده آهنگی کارشناس مامایی در این مرکز نیکوکاری نفس ادامه داد: ما در این مرکز، با تربیت کنشگران و مشاوران خبره، اقدام به ارائه مشاوره و راهنمایی در خصوص نجات جنین از سقط می‌کنیم و تلاش می‌کنیم بیشترین حمایت روانی، مادی و … از این خانواده‌ها صورت گیرد.‌
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کردستا، بسیج جامعه زنان استان کردستان، مرکز نفس ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کردستان
V
آرشیو