ترویج مکتب عاشورایی در مراسم شیرخوارگان حسینی

مراسم شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد. این مراسم که با هفته عفاف و حجاب مقارن شده، فرصت مناسبی است تا اهداف قیام عاشورا و احیای امر به معروف و نهی از منکر را برای کودکان و نوجوانان تبیین کنیم.
ترویج مکتب عاشورایی در مراسم شیرخوارگان حسینی
1403/04/24 - 19:17
تاریخ و ساعت خبر:
195639
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان تهران: همزمان با سراسر کشور، مراسم شیرخوارگان حسینی یادوراه شهید 6 ماهه دشت نینوا حضرت علی اصغر (ع)، در اکثر شهرستان های استان تهران از جمله شهر ری، قرچک و اندیشه برگزار شد. در این مراسم مادران به همراه کودکان شیرخوار خود برای علی اصغر حسین علیه السلام به عزاداری و مرثیه خوانی پرداختند و گهواره نمادین وی را در مجلس گرداندند.
یکی از اهداف قیام امام حسین(ع) زنده نگه‌داشتن امر به معروف و نهی از منکر بود که این روزها بیش از پیش ضرورت این امر را در جامعه احساس می‌کنیم. هفته عفاف و حجاب که با ایام محرم مقارن شده، فرصت مناسبی است تا در حین برگزاری مراسم های عزاداری از اهداف عاشورایی با کودکان و نوجوان صحبت کنیم.
در آستان شیخ صدوق شهر ری به همت بسیج خواهران سپاه ناحیه ری همزمان با برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی غرفه‌هایی جهت ترویج عفاف و حجاب و تشویق جوانان و نوجوانان با قرآن برپا شد.
مراسم شیرخوارگان در مصلی نمازجمعه قرچک با سخنرانی حجت‌الاسلام ضیایی و مداحی حاج حمید خدام و مهدی باقری برگزار شد.
این اجتماع در شهریار با سخنرانی حجت الاسلام مهدی طائب و مداحی ذاکر اهل بیت مجتبی صفری و ذکر مصیبت و مرثیه خوانی برگزار شد.


















انتهای پیام / *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شیرخوارگان حسینی، شش ماهه علی اصغر، ترویج مکتب عاشورا، طفل 6 ماهه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو