ایستادگی زنان در غبار فتنه مقابل ضد انقلاب/ یوم الله دیگری با حضور محوری زنان رقم خورد

زنان نیز امروز در اجتماع بزرگ ملت ایران حضوری چشمگیر و محوری داشتند، فتنه گری اخیر که به یک بهانه در خصوص حمایت از زنان آغاز شد و به باور بسیاری موضوع اصلی فدای آشوبگری ها شد، با لیدری برخی از زنان ضد انقلاب و منافق همراه بود تا از این رهگذر جوانان را فریب بدهند و بر آتش فتنه بیشتر بدمند، اما زنان با حضور مهم و پرشمار خود با تداعی روزهای انقلاب اسلامی که در آن نیز پشگام و محوری بودند، نشان دادند که اسیر صحنه آرایی شوم و خدعه ضدانقلاب نمی شوند.
ایستادگی زنان در غبار فتنه مقابل ضد انقلاب/ یوم الله دیگری با حضور محوری زنان رقم خورد
1401/07/03 - 18:27
تاریخ و ساعت خبر:
141668
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - منیره غلامی توکلی میدان انقلاب تهران و خیابان های اطراف آن مملو از زنان و مردانی است که دگر بار برای مقابله با فتنه انگیزی دشمنان و آشوبگری ضدانقلاب پا به میدان و صحنه مبارزه نهاده اند.
حضور ضدانقلاب اگرچه با اراذل و اوباش و لیدرهایی بود که با خشونت گری به اموال عمومی و خصوصی آسیب می زدند و التهاب آفرینی می کردند اما امروز قشرهای مختلف مردم به صورت خانوادگی زن و مرد و کودکان و پیر و جوان حضور به هم رسانده اند تا نشان دهند در راه آرمان های انقلاب خروشی صلح آمیز دارند و هر چقدر دشمنان داعش گونه در خیابان ها آشوب پراکنی می کند، ملت هوشیار ایران با حضور طیف های مختلف کارزار کاذب آنان را به هم می ریزد.
شعارهای "مرگ بر فتنه گر"، "ایران پر از شهیده، فتنه جواب نمی ده"، "اهانت به قران رسم منافقین است؛ فتنه و آشوب گری کار منافقین است"، "مرگ بر منافق" و "مرگ بر اسرائیل" حاکی از همین بینش و جریان شناسی مردم نسبت به دشمنانی است که از یک حادثه برای فریب افکار عمومی دستاویزی ساختند تا کوچه و خیابان را به آشوب بکشانند و با سلاح همیشگی خود اغتشاش که تهدید و ارعاب را به دنبال دارد، به اهداف شومشان برسند.

اجتماع ملت ایران در میادین مهم شهرهامختلف با نام "امت رسول‌الله (ص)" در سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر خود نشان می دهد که مردم ایران هوشیارانه وقایع را دنبال می کنند و در غبار فتنه انگیزی ها پای آرمان های انقلاب و شهدا جانانه می ایستند و به دشمنان اجازه جولان بیش از حد را نمی دهند.
زنان نیز در این اجتماع حضوری چشمگیر و محوری داشتند، فتنه گری اخیر که به یک بهانه در خصوص حمایت از زنان آغاز شد و به باور بسیاری موضوع اصلی فدای آشوبگری ها شد، با لیدری برخی از زنان ضد انقلاب و منافق همراه بود تا از این رهگذر جوانان را فریب بدهند و بر آتش فتنه بیشتر بدمند، اما زنان با حضور مهم و پرشمار خود با تداعی روزهای انقلاب اسلامی که در آن نیز پشگام و محوری بودند، نشان دادند که اسیر صحنه آرایی شوم و خدعه ضدانقلاب نمی شوند.

در اغتشاشات اخیر اگرچه ضدانقلاب مدعی آزادی زنان و حمایت از حقوق بانوان بود اما خوی رضاقلدری خود را نشان داده بود و به مانند زمان دیکتاتوری رضاخان با ضرب و شتم زنان، چادر و حجاب از سر آنان بر می داشت و در این حیطه به خوبی حقیقت بهانه جویی واهی ضدانقلاب آشکار شده بود. زنان با حضور خود خط بطلانی بر روی این فتنه انگیزی به بهانه حمایت از آنان کشیدند.
هتک حرمت به ساحت قرآن کریم در سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) توسط زنان و مردان امت نبی اکرم (ص) محکوم شد و صف مدعیان آزادی که اغتشاش و آتش افروزی را وسیله ابراز وجود خود کردند از صف مدافعان واقعی آزادی و امنیت جدا شدند.

این روزها در جریان اغتشاشات با اینکه ضدانقلاب دفاع از حقوق زنان را دستاویز خود برای فتنه گری و هنجارشکنی قرار داده بود اما روایت های مختلف نشان می دهد که درواقع برخی از دختران و زنان مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفته و آسیب دیده اند. کور شدن دختری با سنگ پرانی اغتشاشگران، آتش زدن لاستیک و انداختن آن بر روی ماشینی که راننده آن یک زن بوده، ضرب و شتم و کشیدن چادر و حجاب از سر یک خانم محجبه و ... از جمله مواردی است فیلم های برخی از این وقایع تلخ ثبت شده است. امروز زنان به صف مقابله با فتنه گران پیوستند تا ضمن محکومیت این حملات و خشونت ها که علیه زنان به بهانه حمایت از آنان رخ داده، خواسته واقعی خود که حفظ کرامت و امنیت بانوان است را طی شعارهای مختلفی بیان و راه شهدا را راه خود اعلام کردند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ایستادگی زنان در غبار فتنه مقابل ضد انقلاب/ یوم الله دیگری با حضور محوری زنان رقم خورد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو