مدیر کل امور بانوان وزارت کشور؛

راهکار عملی دست مردم است

تبریز- مدیر کل امور بانوان و خانواده وزارت کشور با اشاره به اینکه راهکار عملی دست مردم است گفت: دفاتر امور بانوان استانداری و وزارت کشور به روی همه باز است.
راهکار عملی دست مردم است
1401/08/03 - 11:37
تاریخ و ساعت خبر:
142481
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از آذربایجانشرقی،زینب اختری عصر دوشنبه در جلسه قرارگاه زن و خانواده استان که با حضور امور بانوان استانداری در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: زنان ثابت کردندکه می توانند درکنار مدیریت خانواده در فعالیت های اجتماعی هم تاثیر گذار باشند.
وی با اشاره به اهمیت و نقش زنان در جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین یک فریضه قطعی است که بانوان می توانند با رسانه در نهادینه کردن فرهنگ ها و مطالبه گری بهره بگیرند.
اختری تدوین سند تحول در حوزه زنان و خانواده را به چالش اساسی که در این سند به آن پرداخته شده است اشاره کرد و گفت: در این سند ویژه بانوان به خانواده پرداخته شده و در راهبردها اهم اقدامات مشخص شده است.
در حاشیه این دیدار فعالان و زنان استان در حوزه های اقتصادی،سلامت بانوان،رسانه، بیماریهای خاص، زنان خاندار به بحث و گفتگو پرداختن.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
راهکار عملی دست مردم است
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو