ظهر ،

دیدار مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان با خانواده پاسدار شهید مدافع امینت مهدی ملاشاهی

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سیستان و بلوچستان و هیأت همراه با حضور در منزل پاسدار شهید مدافع امنیت مهدی ملاشاهی با همسر و فرزندانش دیدار کردند.
دیدار مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان با خانواده پاسدار شهید مدافع امینت مهدی ملاشاهی
1401/08/18 - 12:18
تاریخ و ساعت خبر:
142907
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از سیستان و بلوچستان آذر کیخا ، مسئول بسیج جامعه زنان استان سیستان و بلوچستان و هیات همراه ظهر امروز با حضور در منزل شهید مدافع امنیت سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی ملاشاهی با همسرو فرزندان وی دیدار و از آنها دلجویی کردند.
شهی ملاشاهی و بسیجی جواد کیخا 3 آبان امسال، پس از پایان کار ‌ساعت کاری در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عازم منزل بودند که ‌یک خودرو‌ ‌در میدان پرستار زاهدان با اسلحه کلاشینکف این دو نفر ‌را به رگبار بستند که دو پاسدار به شهادت رسیدند.

وی متولد 20 اسفند 1358 در زابل بود و مسئول ایثارگران سپاه سیستان و بلوچستان بود که چندین سال در این سمت به خدمتگزاری به خانواده شهدا و ایثارگران استان مشغول بود. شهید ملاشاهی از افراد فعال و اثرگذار در حوزه ایثارگران بود و خدمات ارزنده‌ای در رسیدگی به خانواده شهدای سیستان و بلوچستان داشت. او دارای چهار فرزند است. سه دختر و یک پسر از او به یادگار مانده‌اند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دیدار مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان با خانواده پاسدار شهید مدافع امینت مهدی ملاشاهی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حماسه و مقاومت
V
آرشیو