خیابان ها و فضای عمومی ناامن پاریس برای زنان فرانسوی/ بهشتی که غرب وعده داده بود

امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه در توئیتی نوشت: "روزبه‌روز به تعداد زنانی که از ترس آزار و اذیت با وسایل حمل‌ونقل عمومی تردد نمی‌کنند، اضافه می‌شود. به همین خاطر حضور پلیس، مخصوصا در زمان‌هایی که آزار و اذیت بیشتر می‌شود را دو برابر می‌کنیم!"
خیابان ها و فضای عمومی ناامن پاریس برای زنان فرانسوی/ بهشتی که غرب وعده داده بود
1401/09/07 - 09:42
تاریخ و ساعت خبر:
143475
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیرحمزه نژاد: فرانسه اخیرا کمک گسترده ای را به اپوزیسیون کرده است. همراهی با ضدانقلاب خصوصا در بزنگاه های آشوب از جمله خصیصه های فرانسوی هاست. در همین راستا اخیرا برخی از زنان ضدانقلاب از جمله " مصی علینژاد" با امانوئل ماکرون رییس جمهوری فرانسه دیدار کردند.
دیداری که سر و صدای زیادی خصوصا در میان ضدانقلاب داشت؛ چراکه آنان نه تنها به افشای پشت پرده این دیدار پرداختند بلکه هویت واقعی زنانی که با ماکرون دیدار کردند را به عنوان کاسب سیاسی و دلال حقوق زنان افشا کردند.
اخیرا یک جامعه شناس که در فرانسه زندگی می کند به دلالی یک یهودی برای این دیدار اشاره کرد.
اما نکته اساسی در خصوص فرانسه این است که درحالی این کشور ژست آزادی می گیرد و خود را حامی حقوق زنان معرفی می کند که زنان در این کشور با انواع آزارها مواجه هستند و متاسفانه کسی هم کاری در این حوزه انجام نمی دهد.
در این باره امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه در توئیتی نوشت: "روزبه‌روز به تعداد زنانی که از ترس آزار و اذیت با وسایل حمل‌ونقل عمومی تردد نمی‌کنند، اضافه می‌شود. به همین خاطر حضور پلیس، مخصوصا در زمان‌هایی که آزار و اذیت بیشتر می‌شود را دو برابر می‌کنیم!"
با این شرایط کشوری ادعای حمایت از زنان دارد که با آزادی های بی قید و شرط و همچنین عدم برخورد با آزارگران جنسی به طور کاملا سیاسی و نمایشی از آنان پشتیبانی می کند. بهشتی که غرب درباره آزادی زنان خیال پردازی می کند به طور خاص در فرانسه و با وسایل عمومی ناامن معنا می یابد و فقط در یک فقره که مورد اشاره قرار گرفت که حالا انقدر شدید است که ماکرون از آن حرف می زند، مهر باطل به این آزادی آزارگرانه می خورد اما این دست اعترافات نمی تواند دردی از بلایی که سر زنان در غرب بر سرشان می آید، دوا کند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خیابان ها و فضای عمومی ناامن پاریس برای زنان فرانسوی/ بهشتی که غرب وعده داده بود
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو