مسئول بسیج جامعه زنان کرمانشاه در دیدار با خانواده شهید بیرامی:

آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره خون شهدا هستیم

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص ) در دیدار با همسر و فرزندان سردار شهید نادر بیرامی از شهدای امنیت کشور، گفت: هبه برکت خون پاک شهیدان، انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها و دشمنی‌ها تا به امروز پابرجا بوده و به راه راستین خود ادمه می‌دهد.
آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره خون شهدا هستیم
1401/10/14 - 11:53
تاریخ و ساعت خبر:
144117
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - همتی مسئول بسیج جامعه زنان در دیدار با خانواه شهید امنیت سردار نادر بیرامی بیان کرد : حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم
وی دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود : خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ نمایند.

همتی گفت : شهدا با نثار جان خود اهداف والایی داشتند که اعتلای ارزش های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب از مهم ترین آرمانهای شهداست.
وی بیان کرد : ایثار و فداکاری‌های شهیدان در راه دفاع از میهن و اسلام باعث عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی است شهدا الگوهای بسیار ارزشمند و تأثیرگذاری در کشور می‌باشند و به برکت خون پاک شهیدان، انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها و دشمنی‌ها تا به امروز پابرجا بوده و به راه راستین خود ادمه می‌دهد.
همسر شهید بیرامی نیز با بیان خاطراتی از ایشان یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشتند .

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص )، بسیج زنان کرمانشاه، سردار شهید نادر بیرامی، شهدای امنیت ، خانواده شهدا، چشم و چراغ ملت، آرمان های شهدا، عزت انقلاب اسلامی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حماسه و مقاومت
V
آرشیو