جمهوری اسلامی مخالف «پیمان اسلو» است/ اسرائیل رو به افول است

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مخالف «پیمان اسلو» است، گفت: این توافق شوم دامی است که برای مقاومت مسلحانه فلسطین پهن شده بود.
جمهوری اسلامی مخالف «پیمان اسلو» است/ اسرائیل رو به افول است
1402/01/25 - 13:04
تاریخ و ساعت خبر:
146836
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، عباس گلرو «رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس» ظهر امروز در جمع مردم انقلابی که در راهپیمایی جهانی قدس گرگان شرکت کرده بودند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی مخالف پیمان اسلو است جریان راست افراطی اسرائیل می‌گوید به فلسطین اعتقاد ندارم و بر اساس طرح معامله قرن که ترامپ ارائه کرده بود یکسری مشوق‌هایی در قالب زندگی کردن در دو قطعه زمین «کرانه باختری» و «غزه» است.
وی تصریح کرد: هرچه اسرائیل ضربه می‌خورد از جریان راست افراطی اسرائیل است
وی با بیان اینکه امروز یکی از سه مسئله مهم، برخورد با فلسطینها، ایران و موضوع آمریکا است، تصریح کرد: امروز مقاومت در بهترین شرایط قرار دارد.

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در غزه سنگ تبدیل به سلاح و موشک شده است و در سوریه به برکت شهیدان مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مهقانی شرایط بسیار خوبی حکمفرما است.
گلرو خطاب به رژیم کودک‌کش اسرائیل افزود: حمله کردید، زدید و اکنون جواب آنها را دیدید امروز ناامیدی در درون صهیونیستی زیاد است.
وی تصریح کرد: یک دهه داعش در سوریه، لبنان و عراق جنایت کرد و کار به جایی رسید که نتانیاهو امروز می‌گوید ما منتظر قرار گرفتن شمشیر تیز بر گردنمان نخواهیم نشست یعنی جبهه مقاومت، اسرائیل را در محاصره خودش قرار داده است.
رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه اکنون شکاف بین جریان راست افراطی اسرائیل اتفاق افتاده است، گفت: اکنون بذر ناامیدی در اسرائیل گسترش یافته است.
وی با بیان اینکه در سال 1358 مسئله فلسطین توسط امام خمینی مطرح شد، افزود: احیای مسئله فلسطین در سال 1979 میلادی کلید خورد.
گلرو با اشاره به اینکه امروز در چهار گوشه کشور و جهان اسلام شاهد برپایی روز قدس هستیم، خاطرنشان کرد: حمایت ما از فلسطین به دلیل غصب ظالمانه اسرائیل از سرزمینهای فلسطین است متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که 6.5 میلیون نفر از مردمان فلسطین آواره هستند.
وی تاکید کرد: اسرائیل تنها برای غصب فلسطین تشکیل نشد بلکه نقشه شوم گرفتن کشورهای ایران، عراق و کل منطقه را در سر داشت.
گلرو با اشاره به اینکه امروزه مسئله مهم اسلام مسئله قدس است، افزود: اکنون اسرائیل در حال افول است و دچار یک دوقطبی شدیدی شده است.

خبرنگار:سمیرا رجبی
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز جهانی قدس، راهپیمایی روز قدس، گرگان، عباس گلرو، پیمان اسلو، افول اسرائیل
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو