آیت‌الله نوری همدانی در راهپیمایی روز قدس: رژیم صهیونیستی در «روزهای پایان عمر خود» است

آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید جهان تشیع در قم گفت: امروز جبهه مقاومت بیش از هر زمان دیگری اتحاد دارد و همه بدانند که رژیم صهیونسیتی در روزهای پایانی عمر خود قرار گرفته است.
آیت‌الله نوری همدانی در راهپیمایی روز قدس: رژیم صهیونیستی در «روزهای پایان عمر خود» است
1402/01/25 - 18:40
تاریخ و ساعت خبر:
146852
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع معظم تقلید شیعه امروز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران به مناسبت روز جهانی قدس اظهارکردند: با عنایت پروردگار متعال امروز جبهه مقاومت بیش از هر زمان دیگری اتحاد دارد و با توکل به خداوند متعال مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده است.
معظم له با بیان اینکه امروز بر همه آزادیخواهان به خصوص مسلمانان لازم است با وحدت و یکپارچگی از این حرکت حمایت کنند، افزودند: همه بدانند رژیم صهیونسیتی در روزهای پایانی عمر خود قرار گرفته و ان شا الله فرمایش امام عزیز برای ریشه کنی این غده سرطانی محقق خواهد شد.
این مرجع تقلید شیعیان خاطر نشان کردند: نظام اسلامی ایران با تکیه بر عنایت خداوند متعال و حمایت ملت شریف ایران مستحکم‌تر خواهد بود و با حفظ وحدت و خدمت بیشتر و حل مشکلات خصوصاً معیشت این مردم وفادار به اسلام و انقلاب نقشه دشمنان را علیه ملت خنثی خواهد شد.
خبرآنلاین
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
راهپیمایی روز قدس،رژیم صهیونیستی،آزادی قدس
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو