فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) استان لرستان؛

مردم بصیر ایران با وجود مشکلات جامعه؛ حافظ ولایت هستند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) استان لرستان گفت: مردم بصیر ایران علی رغم مشکلات جامعه اما حافظ ولایت و انقلاب و ارزشها هستند.
مردم بصیر ایران با وجود مشکلات جامعه؛ حافظ ولایت هستند
1402/10/10 - 13:40
تاریخ و ساعت خبر:
178319
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - نعمت الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) استان لرستان در آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی ۸۸ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری زنان ایران ضمن تبریک حماسه نه دی پیروزی مردم با بصیرت بر خواص را یکی از دستاورد های نه دی عنوان کرد و اظهار داشت:مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور خود در حماسه ۹ دی بصیرت را به خواص نشان دادند و بر آنها پیروز شدند.
وی گفت: در حماسه ۹ دی دشمنان انقلاب اسلامی در پشت فتنه گران قرار گرفتند و مردم را بر علیه انقلاب و نظام بسیج کردند و بین آنها فاصله انداختند ولی مردم بصیر بودند و دشمن را شناختند.
فرمانده سپاه استان لرستان به دستاورهای حماسه ۹ دی اشاره کرد و یاد آور شد: آنچه که مردم ما در این روز به دست آوردند پیروزی مردم با بصیرت در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی بود و به دشمنان فهماندند اگرچه مشکلات در جامعه ما وجود دارد ولی هیچ گاه دست از ارزش ها و انقلابشان و ولایتشان بر نمی‌دارند و این بزرگترین و مهم ترین دستاوردی است که در این روز رقم خورد.
وی شکست دشمن در مقابل مردم با بصیرت و انقلابی ایران از دیگر دستاوردهای حوادث ۹ دی عنوان کرد.
باقری به پیام ۹ دی اشاره کرد و تصریح کرد: دشمنان ما بدانند این ملت گرچه با مشکلاتی در جامعه روبرو هستند ولی هیچوقت در کنار دشمن مقابل انقلاب و ولایت و ارزش ها نمی ایستند و برای حفظ نظام و انقلاب در مقابل دشمنان خواهند ایستاد.
گفتگو: کبری دریکوند
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرمانده سپاه لرستان، گرامی داشت حماسه 9 دی، ولایت پذیری ، مقابله با فتنه ، شکست دشمنان انقلاب
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو