اجتماع یک هزار نفری دانش آموزان رأی اولی در شهرستان بهارستان

اجتماع یک هزار نفری یاوران انقلاب به مناسبت دهه مبارک فجر، در سالن بزرگ نام‌آوران شهرک قلعه میر با حضور دانش آموزان رأی اولی و مسئولین شهری بهارستان برگزار شد.
اجتماع یک هزار نفری دانش آموزان رأی اولی در شهرستان بهارستان
1402/11/17 - 10:01
تاریخ و ساعت خبر:
189783
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان تهران: همایش «یاوران انقلاب و شکوه فجر» به مناسبت دهه فجر در سالن بزرگ نام آوران شهرک قلعه میر (بخش گلستان) به همت ناحیه حضرت ابوالفضل (ع)، اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، معاونت فرهنگی شهرداری، حوزه مقاومت بسیج مطهره و بسیج دانش‌آموزی ۶۰ نرجس با حضور دانش آموزان رأی اولی و مسئولین شهری و با موضوع نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بهارستان استان تهران برگزار شد.
سردارموحدی کیا ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش به سزایی داشته اند چرا که زنان در سنگرهای مقاومت در کنار همسران و فرزندان خود نقش آفرینی کرده اند.
وی با اشاره به اهمیت و تبیین نقش زنان در پیروزی انقلاب بیان کرد: زنان هم به صورت مستقیم و در قالب حضور فیزیکی در جریان تظاهرات ها و سایر فعالیت های انقلاب و هم به صورت غیر مستقیم و از طریق حمایت همه جانبه از مردان و فعالیت های انقلابی مردان، سهم بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته اند و همواره ایثارگری های آنان ادامه دارد.
فرمانده تیپ مکانیزه در آخر افزود: همچون گذشته زنان سرزمین ایران به خانواده های خود توصیه کنند تا در انتخابات بزرگ اسفند ماه شرکت کنند، چرا که پیروزی نزدیک است.
در پایان این همایش، به تعدادی از نخبگان فرهنگی و برگزیدگان مسابقه با موضوع انتخابات، جوایزی اهدا شد.









خبر نگار: زهرا مومنی
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اجتماع هزار نفری رای اولی ها، همایش یاوران انقلاب، همایش شکوه فجر، گزارش تصویری همایش یاوران انقلاب
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو