عضو هیئت علمی دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»؛

زنان در انتخابات نقش بسیار مهمی دارند/ حضور خانوادگی در پای صندوق رأی

عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: زنان در انتخابات نقش بسیار مهمی دارند زیرا می‌توانند اهل خانه، ‌فامیل و آشنایان را با آن روحیه زنانگی به حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند.
زنان در انتخابات نقش بسیار مهمی دارند/ حضور خانوادگی در پای صندوق رأی
1402/12/10 - 09:44
تاریخ و ساعت خبر:
190649
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از البرز؛ مرضیه همتی، مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: زنان در انتخابات نقش بسیار مهمی دارند زیرا می‌توانند اهل خانه، ‌فامیل و آشنایان را با آن روحیه زنانگی به حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند.
وی ادامه داد: دشمن از ماه‌ها قبل تلاش کرده تا مانع حضور مردم در پای صندوق‌های رأی شود و برای این کار نقاط ضعف کشور را برجسته کرده تا بذر ناامیدی را در دل‌های مردم بکارد.
همتی افزود: بانوان باید در جنگ شناختی دشمن که در بستر نفوذ کشور یعنی فضای مجازی است، به سلاح دانش و آگاهی مجهز باشند تا بتوانند فرزندانی تربیت کنند تا در این بمباران اطلاعاتی اخبار صحیح و نادرست گمراه نشوند.
این کارشناس تصریح کرد: امروز فضای مجازی کشور موجب بسیاری از جریانات در کشور می‌شود و اگر با دانش و آگاهی در این فضا زیست نکنیم، قطعاً ضربه می‌خوریم.
وی بیان کرد: انتخابات مسأله مهم و سرنوشت ساز کشور است اما دشمن در فضای مجازی با کاشتن بذر ناامیدی در دل‌های مردم می‌خواهد مانع حضور ملت در پای صندوق رای شوند.
همتی گفت: مادران در ۱۱ اسفند ماه باید شرایطی را فراهم کنند که همه اهل خانه برای حضور در پای صندوق رای آماده شوند.
این کارشناس ادامه داد: فرزند چشمش به مادر است و زنان باید تدابیری بیندیشند که بچه‌ها متوجه اهمیت این روز شوند و این مهم در ذهن‌شان تداعی شود.
وی بیان کرد: ۱۱ اسفندماه قطعاً روز سرنوشت ساز ملت است و به برکت امام عصر (عج) همه در پای صندوق رأی حاضر می‌شوند.
همتی تأکید کرد: مادربزرگ و پدربزرگ‌ها باید همه نوه‌ها و فرزندان را در ۱۱ اسفنندماه کنار هم جمع کنند و خانوادگی در پای صندوق رأی حاضر شوند.
این کارشناس گفت: حتی باید تدابیری‌اندیشیده شود که اقوامی که تمایل به حضور در انتخابات ندارند، در ۱۱ اسفند به سراغ آن‌ها رفته و با روحیه اتحاد و همدلی بستر‌ی را فراهم کنند تا با آن‌ها برای انتخابات حاضر بروند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئناً روز ۱۱ اسفند روز تاریخی ملت ایران است و مردم برگ زرین دیگری در تاریخ ثبت می‌کنند و دشمنان نظام نیز از این حضور حداکثری خشمگین خواهند شد.
انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نتخابات، رأی، انتخابات، زنان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو