مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ؛

ملاک تصمیم گیری غرب در مورد جمهوری اسلامی ایران صندوق های رأی است

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : ملاک تصمیم گیری غرب در مورد جمهوری اسلامی ایران صندوق های رای است . برای افزایش تحریم ها و فشارها دشمن با اینکه راهپیمائی های روز 22 بهمن و قدس مهم است دشمن به صندوق های رای نگاه می کند.
ملاک تصمیم گیری غرب در مورد جمهوری اسلامی ایران صندوق های رأی است
1402/12/10 - 09:09
تاریخ و ساعت خبر:
190679
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - نشست بصیرتی و روشنگری با حضور ریاست بهزیستی شهرستان شاهین دژ و کلیه کارشناسان اداره نشست تخصصی بصیرتی و تبیین و روشنگری جهت حضور پرشور مردم در انتخابات و همچنین اهمیت و جایگاه انتخاب فردی اصلح در محل بهزیستی شاهین دژ برگزار شد.

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ در این نشست گفت : به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی )بخاطر مصونیت کشور عزیمان ایران در انتخابات شرکت کنید حتی اگر جمهوری اسلامی را قبول ندارند در قضیه انتخابات باید فضا و بستر انتخابات شفاف باشد تا مشارکت مردم بالا باشد .
وی افزود ؛ ملاک تصمیم گیری غرب در مورد جمهوری اسلامی ایران صندوق های رأی است . برای افزایش تحریم ها و فشارها دشمن با اینکه راهپیمائی های روز 22 بهمن و قدس مهم است دشمن به صندوق های رأی نگاه می کند.
داداشیان تصریح کرد :یکی از مولفه های انتخابات از منظر مقام معظم رهبری مسئله امنیت است . یکی از مواردی که دشمن میخواهد مشارکت مردم در انتخابات کم باشد امنیت است پس باید در درجه اول امنیت فراهم باشد .
وی از کلیه کارکنان خواست با روشنگری و بیان شیوای خود، بصیرت مردم را بالا برده و آنان را به حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات پیش رو تشویق و ترغیب نمایند .


انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نشست، انتخابات، بهزیستی، شاهین دژ
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو