خبرنگار زن فلسطینی: رفح به قبرستان دسته جمعی تبدیل شده است

خبرنگار زن فلسطینی از مهربانی و حمایت‌های مردم ایران از مردم غزه ابراز خوشحالی کرد و گفت: این روزها رفح به قبرستان دسته جمعی تبدیل شده و مردم در زیر چادرها به آتش کشیده می‌شوند.
خبرنگار زن فلسطینی: رفح به قبرستان دسته جمعی تبدیل شده است
1403/03/16 - 19:25
تاریخ و ساعت خبر:
194219
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - اسراء البحیصی درباره وضعیت غزه اظهار داشت: غزه این روزها از همه طرف در محاصره است و هیچ چیزی اعم از غذا و دارو در این منطقه موجود نیست که به مردم کمک کند تا زنده بمانند.
وی افزود: بیمارستان‌ها همه از بین رفته و امروز آتش سوزی های گسترده ای که در رفح و غزه می بینید ناشی از آن است که مردم زیر چادرها به آتش کشیده می شوند.
این خبرنگار زن فلسطینی با اشاره به اینکه رفح در پی حملات وحشیانه و بی امان رژیم صهیونیستی به قبرستان دسته جمعی تبدیل شده است، از حمایت‌های مردم ایران از مردم غزه تقدیر کرد.
البحیصی افزود: حمایت های ایران ما را خوشحال کرد و خوشحالم که برای ما دعا می کنند، خوشحالم که مردم ایران این همه به مردم غزه محبت می کنند و از احوال و اوضاع آنها پرس و جو می کنند و می خواهند اخبار غزه را بدانند و از اوضاع مردم غزه با خبر باشند.
وی ابراز امیدواری کرد که این کمک ها همچنان برای حمایت از مردم بی دفاع غزه و رفح ادامه داشته باشد.
اسراء البحیصی خبرنگار زن فلسطینی برای ادای احترام به رئیس جمهور کشورمان و همراهانش که در سانحه هوایی سقوط بالگرد به شهادت رسیدند، در آیین بزرگداشت شهدای خدمت در مسجد سلمان نهاد ریاست جمهوری شرکت کرد.
رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) در کنار تجاوزات نظامی بی وقفه خود، با محاصره غزه و جلوگیری از ارسال کمک های بشردوستانه و مواد غذایی به این بخش، اوضاع این منطقه را فاجعه بار تر کرده است.
وزارت بهداشت فلسطین دیروز سه شنبه در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به ۳۶ هزار و ۵۹۵ نفر در نوار غزه خبر داده بود. وزارت آموزش فلسطین نیز دیروز سه شنبه اعلام کرد که بیش از ۱۵ هزار نفر از شهدا کودک هستند.
پس از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.
رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.
رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوار غزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به حرکت و قیام مردم در تشییع این شهدا در تبریز، قم، تهران، شهرری، بیرجند، مشهد، مراغه، زنجان و نجف‌آباد گفتند: این تشییع باشکوه نشان داد که ملت ایران زنده است.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسجد سلمان، رژیم صهیونیستی، غزه، گذرگاه رفح، دولت سیزدهم، فلسطین،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو