ارائه آخرین دستاوردهای بنیاد برکت در حوزه زنجیره سبز

بنیاد برکت در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی ایران (آگروفود) با ۷ محور در حوزه صنایع غذایی و ارائه دستاورها در حوزه زنجیره سبز شرکت می‌کند.
ارائه آخرین دستاوردهای بنیاد برکت در حوزه زنجیره سبز
1403/03/17 - 20:37
تاریخ و ساعت خبر:
194261
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از روابط عمومی بنیاد برکت، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی ایران آگروفود یکی از مهمترین رویدادهای صنعتی در حوزه مواد غذایی و صنایع وابسته به آن است که هر ساله با حضور شرکت‌ها، تولیدکنندگان، فروشندگان و علاقه مندان به این صنعت برگزار می‌شود.
این نمایشگاه فرصتی مناسب برای نمایش و فروش محصولات مرتبط با صنعت مواد غذایی، معرفی تکنولوژی‌های جدید و نوآوری‌ها در این حوزه، ارتقای کیفیت و استانداردهای صنعتی و تبادل دانش و تجربیات بین صنعتگران و فعالان این حوزه محسوب می‌شود.
هدف اصلی این نمایشگاه ارائه فرصت‌های تجاری، ترویج محصولات با کیفیت بالا، ارتقای سطح فناوری و تکنولوژی مورد استفاده در صنعت مواد غذایی، معرفی آخرین دستاوردها و نوآوری‌ها به علاقه مندان و فعالان این حوزه است و به عنوان یک فرصت مناسب برای شبکه‌سازی، افزایش فروش، ارتقای دانش فنی و تبادل تجربیات بین صنعتگران و مصرف‌کنندگان عمل می‌کند.
امسال هم بنیاد برکت همانند سال های گذشته در این نمایشگاه حضور دارد و ۷ محور دستاوردهای خود در حوزه صنایع غذایی و زنجیره سبز به نمایش خواهد گذاشت.
بنیاد برکت از ابتدای سال گذشته (۱۴۰۲)، تمرکز ویژه‌ای در زمینه زنجیره‌های سبز و آبی داشته است ؛ زنجیره سبز مربوط به کشاورزی، صنایع غذایی و صنایع وابسته به این محور است و زنجیره آبی مربوط به صنایع آبزی پروری و صنایع وابسته به آن است.
برای هر زنجیره (سبز و آبی) یک کمیته مجزا و تخصصی ایجاد شده که تمام تصمیمات طرح‌های اقتصادی بنیاد برکت به صورت جزئی بررسی و اتخاذ می شود و با متولیان هر ارگان مانند جهاد کشاورزی، شرکت شهرک کشاورزی، نظام مهندسی کشوری و افراد فعال این صنعت، مسئولیت تصمیم‌گیری‌های مهم در این زمینه را عهده دار هستند.
دو سال گذشته در حوزه زنجیره سبز در زمینه خُرد و خانگی ۲۲ هزار طرح، کسب و کار متوسط ۹۴ طرح و در زمینه زنجیره آبی ۸ هزار طرح خرد و خانگی و ۴۶ هزار طرح کسب و کار متوسط در سراسر کشور توسط بنیاد برکت تأمین مالی شد؛ همچنین در سال جاری توسعه اشتغال این زنجیره‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت در حوزه زعفران و محصولات برپایه زعفران، حبوبات و غلات، پیوندک و نهال گردو، پرورش و بسته بندی گیاهان دارویی، کره و شیرخشک، کنسروهای غیر گوشتی فعالیت دارند.
سال گذشته شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور داشتند با ارائه دستاورهای خود موفق به انعقاد قرارداد با شرکت های داخلی و خارجی شدند.
با حضور در این نمایشگاه، شرکت‌ها و تولیدکنندگان مواد غذایی می‌توانند بازارهای جدید را شناسایی کرده، محصولات خود را به نمایش بگذارند، قراردادهای جدید منعقد کنند و از فرصت‌های تجاری مناسب بهره‌مند شوند. این نمایشگاه همچنین برای علاقه مندان این حوزه فرصتی مناسب برای آشنایی با آخرین تکنولوژی‌ها، محصولات و خدمات موجود در بازار فراهم می کند.
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران سال ۱۴۰۳ نمایشگاه ایران آگروفود از ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.
علاقه مندان برای بازدید از غرفه بنیاد برکت در نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران می توانند به سالن میلاد ۳۱B غرفه ۴۶ مراجعه کنند.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شهر تهران، بنیاد برکت، تهران،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو