گلی زاده مطرح کرد؛

اهدای ۸۰۰۰ هزار جهیزیه به نیت شهدای خدمت به نیازمندان

دبیر رویداد پاسداشت مجاهدت‌های شهید رئیسی در حوزه خانواده گفت: ۸۰۰۰ هزار جهیزیه به نیت ارواح طیبه شهدای خدمت توسط تشکل‌های مردمی و فعالین حوزه خانواده به نیازمندان اهداء می‌شود.
اهدای ۸۰۰۰ هزار جهیزیه به نیت شهدای خدمت به نیازمندان
1403/03/20 - 20:47
تاریخ و ساعت خبر:
194342
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مصطفی گلی زاده دبیر رویداد پاسداشت مجاهدت‌های شهید رئیسی در حوزه خانواده گفت: با مجاهدت‌های آقای رئیسی یک تحولی در بحث ازدواج و خانواده شکل گرفت که تا قبل از آن به این موضوع‌ها پرداخته نمی‌شد.
وی افزود: نمونه‌هایی از دستاوردهای آقای رئیسی تسریع بخشیدن و چند برابر کردن وام ازدواج و دادن زمین به خانواده‌های چند فرزندی بود.
گلی زاده اظهار داشت: در سند تحول دولت یک سر فصل جدید آن بخش خانواده و ازدواج و بخش مادری بود و شهید رئیسی تاکید داشت که در یک سیاست جدی این چهارچوب‌ها دیده شود.
دبیر رویداد پاسداشت مجاهدت‌های شهید رئیسی بیان کرد: در این هفته که هفته ازدواج است ما بر روی بسته‌های کنشگری که در حیطه‌ی موضوعات ازدواج و جهیزیه است تمرکز کرده‌ایم. مجموعه‌های مردمی که از استان‌ها و شهرها هستند هر یک تلاش خود را می‌کنند برای آماده سازی جهیزیه‌ها، تا بتوانیم به ۸۰۰۰ هزار جوان نیازمند کمک کنیم.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رئیسی، شهید رییسی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو