فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین

دوقطبی سازی در جامعه، مهمترین هدف دشمن است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) گفت: دشمن در تلاش است تا با ایجاد دو قطبی سازی در جامعه، به اهداف شوم خود دست پیدا کند.
دوقطبی سازی در جامعه، مهمترین هدف دشمن است
1401/08/02 - 16:00
تاریخ و ساعت خبر:
142486
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از قزوین سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در افتتاحیه مرکز مطالعات و رصد مسائل زن و خانواده استان قزوین که عصر امروز در سالن جلسات فرماندهی برگزار شد اظهار داشت: دشمن دوقطبی حجاب اجباری و حرمت و حریت زن را در مقابل یکدیگر قرار داد این درحالی است که نتوانست از جمهوری اسلامی عبور کند.
رفیعی آتانی تصریح کرد: دشمن پس از اینکه دوقطبی سازی را با بهانه دختری به نام‌ مهسا امینی به راه انداخت اما بلافاصله در رسانه‌های خود موضوع اصل نظام جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داد.
وی با اشاره به اینکه باید سواد رسانه را افزایش داد، افزود: برخی تصور می‌کردند که مردم علیه یکدیگر قرار گرفتند در حالی که این موضوع از سوی بیگانگان جهت دهی داده می‌شد.
رفیعی آتانی با اشاره به تحرکات اخیر کوموله و دموکرات در کنار اغتشاشات داخلی خاطرنشان کرد: دشمنان تمام قدرت نظامی خود را به میدان آوردند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: کوموله و دموکرات عنوان می‌کرد ما به تحرکات خود ادامه می‌دهیم چراکه آمریکا پشتیان ما است به همین سبب در مرحله نخست با توپخانه و ادوات آنها را مورد حمله قرار دادیم.
رفیعی آتانی ادامه داد: پس از اینکه این افراد باز هم دست از اقدامات خود برنداشتند این بار سپاه پاسداران تمامی پایگاه‌های آنها را نابود کرد تا دیگر توانی برای ادامه فعالیت ضد جمهوری اسلامی ایران نداشته باشند.
وی با بیان اینکه اقلیت مردم توسط رسانه، بزرگ و اکثریت ۸۵ میلیونی ایران جزو اقلیت نمایش داده شد تصریح کرد: امروز درصد بسیار کمی از مردم همراه جریان ضد انقلاب شده است.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین همچنین در ادامه عنوان کرد: وقتی به بانوی انقلاب اهانت شد به مثابه این بود که عاشورا دوباره تکرار شد.
وی با بیان اینکه نباید این موضوعات مجدد تکرار شود به همین سبب ضروری است از حالت پدآفندی خارج شویم، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم دانشگاه‌ها ‌و خیابان‌ها خارج از افراد انقلابی باشد تا برخی ارازل و اوباش بر ما بتازند.
رفیعی آتانی گفت: متاسفانه امروزه برخی از افراد بدحجاب در پارک‌ها و خیابان‌ها جولان می‌دهند اما انقلابی‌ها صحنه را خالی کرده و از حضور در اجتماع سرباز می‌زنند.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: بانوان محجبه و انقلابی‌ها باید در جامعه حضور پررنگ‌تر و با نشاط‌تری داشته باشند چراکه در غیر این صورت میدان برای برخی از افراد که سبک زندگی غربی دارند باز می‌شود‌.
رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: دشمنان از امپراطوری رسانه که در اختیار دارند به شدت سواستفاده کرده و ایرانی دیگر را در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای نشان داده‌اند به همین سبب باید با افزایش سواد رسانه آگاهی کافی نسبت به فضای حقیقی و مجازی له دست آوریم.
وی افزود: دشمن با قبح شکنی، اشاعه فسق و فحشا، سیاه نمایی، ایجاد تنفر نسبت به دین و دینداران جامعه و اهانت به مقدسات تلاش کرد تا جامعه را با مشکلات مختلفی مواجه کند این در حالی است که هرچند با تمام قدرت حاضر شد اما نتوانست به جمهوری اسلامی خللی وارد کنند.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) با بیان اينکه تسهیل گر دوقطبی سازی و عناصر ضد انقلاب، جنسیت، قومیت و مذهب خوانده می‌شود، گفت: مهسا امینی، دختر کرد مسلمان بود و توانستند با اشاره به این سه مورد مهم تسهیل‌گری، از این قضیه سواستفاده کنند این در حالی است که هرگز نگرانی آنها این دختر کرد نبود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دوقطبی سازی در جامعه، مهمترین هدف دشمن است
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو