برای نخستین بار در مازندران، زایمان طبیعی بدون درد انجام شد

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام ساری با اعلام این خبر که برای اولین بار یک زایمان طبیعی به روش اسپاینال در بیمارستان امام خمینی ساری انجام شد افزود : این زایمان به بهترین نحو انجام شد و مادر از انجام آن بسیار رضایت داشت.
برای نخستین بار در مازندران، زایمان طبیعی بدون درد انجام شد
1402/07/08 - 12:10
تاریخ و ساعت خبر:
174419
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از مازندران : رئیس مرکز آموزشی درمانی امام ساری با اعلام این خبر که برای اولین بار یک زایمان طبیعی به روش اسپاینال در بیمارستان امام خمینی ساری انجام شد افزود : این زایمان به بهترین نحو انجام شد و مادر از انجام آن بسیار رضایت داشت.
مرضیه زمانیان خطاب به مادرانی که از زایمان طبیعی می‌ترسند و دچار اضطراب و ترس شدید هستند، این روش را توصیه کرد و گفت: در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری این امکان وجود دارد که روش زایمان طبیعی بدون درد با کمترین هزینه و با حضور کادری متخصص زایمان انجام شود.
وی ادامه داد: مادرانی که برای اولین بار زایمان را تجربه می کردند، قبل از زایمان شکایت بسیاری از درد داشتند، اما با این روش، طبیعی و کاملاً بدون درد فارغ می شوند و رضایت بسیار بالایی از فرایند زایمان دارند.
وی با تاکید بر اینکه برای این نوع زایمان عوارض خاصی تاکنون گزارش نشد و اکثر بانوان می‌توانند آن را تجربه کنند، اظهار امیدواری کرد؛ با این روش، میزان زایمان طبیعی که بهترین زایمان برای مادر است رشد قابل توجهی داشته باشد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زایمان طبیعی ، زایمان بدون درد، مازندران ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو