یادواره شهدای زن مازندران در نوشهر برگزار شد / زنان شهیده بهترین الگو برای دختران

آیین یادواره شهدای زن استان مازندران با محوریت شهیده شاخص سال شهیده شهناز حاجی شاه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همراهی بانوان و دختران در پایگاه بنت الهدی مسجد سیدالشهدا هلستان نوشهر برگزار شد.
یادواره شهدای زن مازندران در نوشهر برگزار شد / زنان شهیده بهترین الگو برای دختران
1402/07/08 - 12:22
تاریخ و ساعت خبر:
174421
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در یادواره شهدای زن استان مازندران، مادران شهدای والامقام شهید بواس وشهید قربانی و خواهر شهیده رقیه عاملی به بیان خاطرات و سبک زندگی شهیدان عزیز مطالبی را بیان کردند.

همچنین زندگینامه شهیده حاجی شاه توسط یکی از دختران قرائت شد و گروه سرود دختران زینبی سرودی با موضوع شهیدودفاع مقدس اجرا کردند.

جلالی مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان نوشهر با بیان اینکه انتقال پیام و آرمان های شهدا به نسل امروز از جمله اهداف برگزاری یادواره های شهدا است اظهار کرد : آشنایی کامل با اهداف و آرمان های شهدا از نیاز مبرم امروز جامعه بویژه برای جوانان و نوجوانان است.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز جنگ نرم دشمن زنان ودختران ما رو نشانه گرفته والگوهای مغایر فرهنگ ودین ما را به نسل امروز در شاخص نمودن سلبریتی ها ورزشکاران قرار دادند گفت: با برگزاری چنین مراسمات معنوی و یادواره ها به زنان و دختران جامعه اسلامی می‌گوییم که ما زنان عفیفه ومومن وفعال که بالاترین نمونه آن هم زنان شهید است؛ بهترین الگو ونمونه های موفق برای نسل امروز دختران می باشند.

درپایان این محفل معنوی به رسم یادبود به سه خانواده بزرگوار شهید یک جلد قرآن مجید وشاخه گلی جهت تقدیر اهدا شد .

همچنین برپایی میز کتاب با موضوع شهدا ودفاع مقدس و انجام نقاشی توسط کودکان و برگزاری نمایشگاه عکس از دوران دفاع مقدس از جمله برنامه های این مراسم بود .

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
یادواره شهدا، شهدای زن مازندران، نوشهر ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو