دیدار و قدرداني از ۴۵۰۰ خانواده معزز شهدای مازندران

همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت از ۴۵۰۰ خانواده ی معزز شهداي استان مازندران در قالب چهارمین مرحله رزمایش رهروان شهدا دیدار و قدردانی به عمل آمد
دیدار و قدرداني از ۴۵۰۰ خانواده  معزز شهدای  مازندران
1402/07/12 - 13:24
تاریخ و ساعت خبر:
174612
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در این رزمایش آیت الله لائینی " نماینده ولي فقیه در استان مازندران " ، دکتر حسيني پور " استاندار مازندران " ، سردار مسلمی " فرمانده سپاه کربلا " ، سردار مفخمی " فرمانده نیروی انتظامی مازندران " نیز در قالب یکی از تیم های سرکشی این رزمایش با جمعی از خانواده هاي معظم شهداي مرکز استان ، شهیدان حسین علی آهنگر دارابی ، سردار شهید غلامعلی مرادیان ، شهید صادق تقوی و شهید عظیم باقري دیدار و از صبر و مجاهدت هاي آنان تکریم و قدرداني به عمل آوردند.

گفتني است در قالب چهارمین مرحله از رزمایش رهروان شهدا که به همت و ابتکار سپاه کربلا برنامه ریزی و با مشارکت استانداری ، فراجا و بنیاد شهید برگزار شده از ۴۵۰۰ خانواده ی معظم شهدای سراسر استان در قالب ۸۷۸ تیم سرکشی قدرداني به عمل آمد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا گفت: یکی از اهداف رزمایش و دیدار با خانواده های عزیز شهیدان این است که بدانیم شهدا چه عظمتی برای انقلاب خلق کردند و قدردان زحمات آنان بواسطه عزت و امنیتی که برای ما ایجاد کردند، باشیم.
وی با اشاره به اینکه چهار مرحله رزمایش رهروان شهدا در استان اجرا شد، افزود: اولین مرحله رزمایش دیدار با ۱۰ هزار و ۴۰۰ خانواده‌ معظم شهدا و دومین مرحله دیدار با جانبازان بالای ۵۰ و ۷۰ درصد به تعداد هزار و ۷۷۷ نفر از جانبازان دیدار داشتیم.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد : در مرحله سوم با آزادگان عزیز و خانواده‌های آنان و در مرحله چهارم نیز در قالب دیدار استانی با خانواده چهار هزار و ۵۰۰ شهید عزیز دیدار شد.





مازندران سارا احمدی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هفته دفاع مقدس، هفته وحدت، خانواده شهدا، تجلیل از خانواده شهدا
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو