گشایش نمایشگاه محصولات بانوان کارآفرین بخش گل و گیاه در شهرستان نور استان مازندران

نمایشگاه محصولات و دستاوردهای زنان کارآفرین بخش گل و گیاه زینتی شهرستان نور به همت شهرداری گشایش یافت .
گشایش نمایشگاه محصولات بانوان کارآفرین بخش گل و گیاه در شهرستان نور استان مازندران
1402/07/24 - 20:48
تاریخ و ساعت خبر:
175102
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - شهردار نور گفت: برای نخستین بار به منظور حمایت و معرفی بانوان کارآفرین شهرستان در حوزه تولید گل و گیاه زینتی ۱۵ غرفه به صورت رایگان به این امر اختصاص داده شده است.
مهدی توکلی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه بانوان کارآفرین ارائه خدمات مستقیم به شهروندان و گردشگران بوده تا بتوانند علاوه برخرید متنوع گیاهان زینتی، آموزش لازم را جهت نگهداری آن در خانه را ببینند.
بیژن پولادی فرماندار نور هم در حاشیه برگزاری این نمایشگاه ضمن حمایت دولت از کارآفرینان گفت: برنامه ریزی‌های لازم جهت صادرات محصولات تولید کنندگان نوری در حال انجام است و درصدد احداث نمایشگاه دائمی به جهت حمایت بیشتر از کارآفرینان هستیم.
مدیر جهاد کشاورزی نور با بیان اینکه این شهرستان دارای ۱۳.۷ هکتار فضای باز برای پرورش گل و گیاهان زینتی می‌باشد، گفت: در ۶ ماهه نخست سالجاری ۲.۴ میلیون اصله انواع گل و گیاه زینتی در فضای باز شامل گیاهان آپارتمانی، گل شاخه بریده، گل‌های فصلی و درخت و درختچه‌های زینتی در این شهرستان تولید و به بازار عرضه شد.
صادق خرمانی افزود: خاطرنشان کرد: ۵۶ بهره بردار دارای مجوز سالانه بیش از ۶ میلیون اصله انواع گل و گیاهان زینتی در فضای باز در این شهرستان تولید و روانه بازار می‌کنند.
این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ عصر تا ۳۰ مهرماه در خیابان انقلاب شهر نور دائر می‌باشد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نمایشگاه محصولات بانوان کارآفرین،شهرستان نور، گل و گیاه زینتی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو