یادداشت:

صدای مظلومیت را شنیدیم ، نمی‌گذاریم کربلا تکرار شود

ما بانوان ایران اسلامی آماده‌ایم و ایستاده‌ایم، همانطور که هشت سال دفاع مقدس در برابر تمام ظلم و حمایت‌های جبهه باطل ایستادگی کردیم، امروز هم در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم و حمایت و پشتیبانی می‌کنیم. تک تک فرزندانمان را نذر ظهور منجی و پیروزی حق علیه باطل کرده‌ایم صدای مظلومیت را میشنویم و نمیگزاریم کربلا دوباره تکرار شود.
صدای مظلومیت را شنیدیم ، نمی‌گذاریم کربلا تکرار شود
1402/08/04 - 08:54
تاریخ و ساعت خبر:
175493
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از مازندران، ایفاء غبیشاوی کارشناس سیاسی و خانواده در یادداشتی آورده است:
تاریخ همانند بستر رود است و مرتب در حال تکرار شدن است
زمانی فرا رسید که تمام جبهه باطل در مقابل تمام حق در صحرای کربلا ایستاد. تاریخ اینبار در فلسطین تکرار شده و خیلی‌ها نظاره‌گر هستند، آنهایی که شکم‌هایشان از حرام پر شده و نمی‌بینند آنچه را که باید ببینند و نمی‌شنوند آنچه را که باید بشنوند اما صدای مظلوم صدایی است فراتر از همه صداها و هیچ چیز جلودارش نیست حتی گذر زمان. همانطور که صدای مظلومیت سیدالشهدا هنوز به گوش میرسد.
کلام ولی امر مسلمین که نزدیک رسیدن به نوک قله هستیم بیانگر این است که گاهی ممکن است طوفانی بیاید اما اگر ریشه درختی قوی باشد استوار می‌ماند و طوفان خار وخاشاک را با خود خواهد برد.
ریشه حق همیشه مقاوم تر است و این ریشه را صبر مقاوم کرده است. طوفان الاقصی قطعا ریشه سست اسرائیل را با خود خواهد برد و این وعده الهی است فَاصبِر اِنَّ وَعدَ اللّهِ حَقُّ
می‌خواهند نسل کشی کنند و به خیال باطل خود می‌پندارند موفق می‌شوند اما مگر نمی‌دانند که کشته‌ها و شهدای حق و اسلام همانند سیدالشهدای مقاومت شهید سردار دل‌ها سلیمانی از زنده‌هایشان خطرناک‌تر هستند هرچه بیشتر بکشند به نابودی خودشان نزدیک‌تر می‌شوند. خون مظلوم سیلابی خواهد شد که همه باطل را با خود یکجا خواهد برد.
ما بانوان ایران اسلامی آماده‌ایم و ایستاده‌ایم، همانطور که هشت سال دفاع مقدس در برابر تمام ظلم و حمایت‌های جبهه باطل ایستادگی کردیم، امروز هم در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم و حمایت و پشتیبانی می‌کنیم. تک تک فرزندانمان را نذر ظهور منجی و پیروزی حق علیه باطل کرده‌ایم صدای مظلومیت را میشنویم و نمیگزاریم کربلا دوباره تکرار شود.
ما قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌ایم و معتقدیم به ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم. در این سال‌ها قدم‌هایمان را استوار کرده‌ایم و به فرزندانمان آموزش داده‌ایم
صدای نفس‌های آخر شیطان بزرگ می‌آید شیطانی که برای زنده نگه داشتن خود به همه چیز چنگ می‌زند و متوسل می‌شود و در واقع هرچه بیشتر تلاش می‌کند بیشتر در باتلاق فرو می‌رود. ما آماده لحظه اعزام هستیم برای همراه شدن با شما مردم مظلوم فلسطین، سال‌هاست که منتظر زمان موعود هستیم که کار را یکسره کنیم. لحظه موعود نزدیک است. أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ
جبهه باطل و صهیونیسم جهانی بترسد از پشتیبانی زنانی که تربیت شده مکتب فاطمی و زینبی هستند آنها که تمام دارایی ها و فرزندان و همسر و پدر و برادر خود را فدای اسلام کردند.
جبهه با طل و صهیونیسم جهانی بترسد از مادرانی که همانند ام وهب بند پوتین فرزندانشان را خودشان میبندند.
جبهه باطل و صهیونیسم جهانی بترسد از جوانانی که مشتاق شهادت هستند و شهادت را اهلا من العسل می‌دانند.
جبهه باطل و صهیونیسم جهانی بترسد از مادرانی که حاضرند همانند رباب گهواره خالی را تکان دهند اما کودکان شیرخوار خود را فدای اسلام بکنند.
جبهه باطل و صهیونیسم جهانی بترسد از دلاور مردان عباس مانند تربیت شده مکتب ام البنین که منتظر نمایش رشادت ها و شجاعت ها در میدان نبرد هستند.

جبهه باطل و صهیونیسم جهانی بترسد از جماعت آماده و جان بر کفی که در انتظار اشاره ولی امر مسلمین بی تاب هستند.

جبهه باطل و صهیونیسم جهانی بترسد از بانوان زینبی که خوب یاد گرفتند چگونه رسالت خودرا در برابر ظلم با شجاعت و صلابت و قدرت بیان کنند و حق جهاد تبیین را به جا آورند.

جبهه باطل و صهیونیسم جهانی بترسد از یک صدا شدن همه مردم ظلم ستیز و منتظر منجی جهان، فارغ از هر گونه نژاد و دین و مذهب و ملیت و جغرافیایی که این یک صدا شدن قطعا نابودی ظالم را دربرخواهد داشت.

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ



یادداشتی از ایفاء غبیشاوی / مبلغ مجمع جهاني اهل بيت (ع)، مبلغ بين المللي حوزه علميه خواهران کشور و کارشناس سیاسی و خانواده در استان مازندران

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
یادداشت، ایفاء غبیشاوی، زنان و کودکان غزه، کربلای فلسطین،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو