بادبان ها رو بکشید! هر چند بی فایده است..!

نکند فقط باید انتظار داشت صحنه های به اسارت گرفته شدن زنان و مردان فلسطینی را نظاره گر باشیم؟! یا فقط باید صحنه های مشمئز کننده ای همچون قرار گرفتن پوتین نیروی نظامی اسرائیلی بر سر اسرای خانوادگی فلسطینی را ببینیم؟! خیر! دیگر دوران زورگویی سرآمده!
بادبان ها رو بکشید! هر چند بی فایده است..!
1402/08/06 - 13:39
تاریخ و ساعت خبر:
175609
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - تهران بزرگ : میلاد سبحانی در یادداشتی درباره طوفان الاقصی و شجاعت مردان حماس و استقامت ساکنان غزه نوشت : در حال عیش و خوشی و مستی بودند که ناگهان مثل صاعقه بر سرشان فرود آمدند. دلیر مردان حماس که جان خود را بر کف دست گرفته، دل به دریا زدند و برای دفاع از حیثیت، غیرت و مردانگی امت اسلامی، جسورانه پای به سرزمین تا بن دندان مسلح اسرائیل نهادند.
نوآ دختر (حالا اسیر) اسرائیلی که همانند بیشتر مردم دنیا، تصوری غلط و نادرست از دولت کشورش داشت، فکرش را هم نمی کرد که «فستیوال موسیقی» به صحنه اسارت او و بسیاری از هموطنانش بدل شود!
از قدیم گفته اند «همیشه شعبون، یه بارم رمضون!»
بله، جای ذکر این مثل همینجاست. نکند فقط باید انتظار داشت صحنه های به اسارت گرفته شدن زنان و مردان فلسطینی را نظاره گر باشیم؟! یا فقط باید صحنه های مشمئز کننده ای همچون قرار گرفتن پوتین نیروی نظامی اسرائیلی بر سر اسرای خانوادگی فلسطینی را ببینیم؟! خیر! دیگر دوران زورگویی سرآمده!
باید به آنهایی که دلشان برای نوآ (دختری که تصاویر نیمه برهنه اش پیش از اسارت توسط شبکه های اجتماعی فارسی زبان همچون من و تو و اینترنشنال وایرال شده) سوخته است، تصاویر دلخراش لحظات شهادت پدر و مادر کودک های فلسطینی (در مقابل دیدگان آن ها) را به نمایش گذاشت... آری باید ببینند که در این چند دهه، از زمان تاسیس رژیم اشغالگر قدس تاکنون، چه بر زنان و کودکان فلسطینی گذشته... باید بدانند چه خانواده هایی، با از دست رفتن یکی از اعضاء آن ها توسط اشغالگران، کانونشان از هم پاشیده شده...
باید به آن ها فهماند که زنان و دختران فلسطینی در لحظات سخت از دست دادن پدر، مادر، برادر، همسر و فرزند چه حالی داشتند.. یا این که در لحظات تلخ و عذاب آور اسارت، چگونه ضمن تعرض نظامیان کثیف اشغالگر، مورد تحقیر قرار گرفته اند.
همان شیر زنانی که صبر پیشه کردند، تا امروز را به چشم ببینند و اشک شوق بریزند و سجده شکر بجای آورند.
بادبان ها را بکشید! یا به تعبیری؛ موشک، تجهیزات پیشرفته نظامی، ناو هواپیمابر مدرن، پهپاد و سلاح های روز امریکایی از آن کشور بگیرید، اما بدانید بی فایده است!
«طوفان الاقصی» همه شما را با خود خواهد برد و دسته آخر نسیم آزادی (همراه با رایحه خوش آن) در سرزمین قدس خواهد وزید و آن روز، دیگر کشوری به نام اسراییل در نقشه جهان وجود نخواهد داشت.. شاید خیلی زودتر از ۲۵ سال آینده..
و اما، نوآ و نوآهای اسرائیلی باید بدانند، هیچ جای امنی در جهان برای آن ها وجود ندارد. گواه این مدعا، رفتار پلیس مصر در مواجهه با گردشگران اسرائیلی است که همه ما از وقایع آن با خبریم..
تنها یک راه برای مردم رژیم جعلی اسرائیل باقی می ماند، تغییر ملیت، تازه اگر کشوری حاضر به پذیرش آن ها به عنوان شهروند باشد!
باری، در خاتمه مایلم، یادداشت را با این تحلیل دقیق و بی عیب و نقص از آیت الله خامنه ای به پایان برسانم:
``نهضت فلسطین از همیشه این هفتاد، هشتاد سال سرحال تر است..``
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
یادداشت، طوفان الاقصی، رزمندگان حماس ، مقاومت غزه، نابودی اسرائیل،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو