کارآفرین البرزی در گفتگو با «زنان نیوز»:

بانوی البرزی با سرمایه صفر به درآمدزائی رسید

محدثه علائی گفت: متاسفانه هیچ حمایتی از سمت مسئولین از ما صورت نمی گیرد و ما با صفر درآمد و با پول قرضی کار را جلو بردم و خدا را شاکر هستم.
بانوی البرزی با سرمایه صفر به درآمدزائی رسید
1402/08/07 - 12:42
تاریخ و ساعت خبر:
175674
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش گروه استانی «زنان نیوز» از البرز؛ محدثه علائی، کارآفرین البرزی در گفتگو با «زنان نیوز» گفت: من همسرم را حدود 7 سال گذشته به دلیل سرطان از دست دادم و روزهای بسیار سختی بود که یادآوری آن نیز اشک را بر چشمان من جاری می‌کند.

وی ادامه داد: بعد از دو سال از فوت همسرم به دلیل اینکه ایشان شغل آزاد داشت، درآمدی برای گذران زندگی خودم و دو فرزندش را نداشتم.

علائی افزود: با گذراندن دوره‌های خیاطی توانستم درآمدی برای خود کسب کنم.

این کارآفرین تصریح کرد: آموزش‌ها حدود یک سال به صورت مداوم طول کشید و توانستم مدرک فنی و حرفه ای را نیز دریافت کنم.

وی گفت: این آموزش ها را به دو دخترم خودم در خانه نیز می دادم و توانستم بعد از حدود یک سال کار سخت و شبانه روزی اعتماد اهالی محل را دریافت کنم و توانستم رضایت مشتری ها را جلب کنم.

علائی ادامه داد: یکی از دخترانم کار انتخاب طرح‌های بروز و متناسب با روز را و پیاده سازی آن روی الگو و پارچه را برعهده دارد.

این کارآفرین افزود: دختر دیگرم نیز برش کار است و من نیز مدیریت کارها را بر عهده دارم.

وی بیان کرد: سه چرخکار نیز کار دوخت را انجام می‌دهند و به دلیل نداشتن سرمایه کافی در خانه کار می کنیم و به گونه ای کارگاه ما خانه ماست.

علائی گفت: خوشبختانه من و دو دخترم به شدت به کار علاقه داریم و هر مشتری یک مشتری جدید می آورد و خدا را شکر توانستم به سودآوری برسیم.

این کارآفرین ادامه داد: متاسفانه هیچ حمایتی از سمت مسئولین از ما صورت نمی گیرد و ما با صفر درآمد و با پول قرضی کار را جلو بردم و خدا را شاکر هستم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم برای جامعه مفید واقع شویم و بتوانیم افراد زیادی را که زن سرپرست خانوار هستند را به درآمدزائی برسانم.

انتهای خبر/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کارآفرین، البرز،خیاطی،درآمدزائی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو