در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۱۳ آبان در دیار علویان مطرح شد،

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه: 5 ویژگی نسل آرمانی، عشق به خدا، محبت به مردم، سازش ناپذیری در برابر استکبار، تلاش خستگی ناپذیر، شجاعت و بی باکی

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در راهپیمایی رور 13 آبان با اشاره به 5 ویژگی نسل آرمانی گفت: عشق به خدا، محبت به مردم، سازش ناپذیری در برابر استکبار، تلاش خستگی ناپذیر، شجاعت و بی باکی ، 5 ویژگی نسل آرمانی است که ابدی به دنبال تربیت آن باشیم.
نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه: 5 ویژگی نسل آرمانی، عشق به خدا، محبت به مردم، سازش ناپذیری در برابر استکبار، تلاش خستگی ناپذیر، شجاعت و بی باکی
1402/08/13 - 21:35
تاریخ و ساعت خبر:
176249
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - همزمان با ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار؛ مردم ولایی و انقلابی مرکز مازندران در مراسم با شکوه سیزده آبان حاضر شدند و باری دیگر انزجار خود از استکبار جهانی را اعلام کردند.
*بدنبال تربیت یک نسل آرمانی باشیم
نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با اشاره به اینکه ۱۳ آبان تجلی اراده، ایستادگی و مقاومت ملت شریف ایران در مبارزه با استکبار است، گفت: ریشه رژیم صهیونیستی به‌زودی خشکیده می‌شود.
حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در جمع راهپیمایان یوم‌الله سیزدهم آبان‌ماه در بوستان ولایت ساری اظهار کرد: ۴۵ سال پیش ده‌ها دانش‌آموز را رژیم پهلوی به شهادت رساندند و تصور نمی‌کردند چند ماه پس از این واقعه این رژیم سقوط کند.
وی افزود: در جنگ هشت ساله نیز ۳۶ هزار دانش‌آموز به شهادت رسیدند که خیلی از آنان از خطه شمال کشور بودند.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز وارد مرحله جدیدی شدیم و دنبال تربیت یک نسل آرمانی باشیم.
این مسئول ادامه داد: داستان غزه داستانی نیست که به این زودی‌ها حل شود و این منطقه یک منطقه نهایی و استراتژیک است تا ریشه این رژیم خشکانده شود.
تویسرکانی بیان کرد: ما نسل آرمانی و ظهور ما باید پنج ویژگی داشته باشد که نخستین ویژگی عشق و محبت به خدا باشد و لذا نسل ظهور ما عاشقانه خدا را می‌پرستند.

وی عنوان کرد: ویژگی دوم نسل آرمانی، محبت به مردم است یعنی انسان خود را نوکر و خدمتگزار محرومان می‌داند.
نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: ویژگی سوم سازش‌ناپذیری در برابر استکبار است و این نسل موانع آرامش را بر می‌دارد.
این مسئول گفت: ویژگی چهارم بیزاری از تنبلی و خستگی است و تلاش خستگی‌ناپذیر دارد.
تویسرکانی تاکید کرد: ویژگی پنجم آن است که از تمسخر و هیاهو نمی‌هراسد و بی‌باک و شجاع است.

وی افزود: این نسل با ولایت خود را آماده ظهور می‌کنیم و مطمئن هستیم رژیم صهیونیستی نابود می‌شود.
*تقدیر از مردم برای خلق حماسه ای باشکوه*
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نیز با تقدیر و تشکر از خروش مردم مازندران در یوم‌الله ۱۳ آبان و خلق این حماسه شکوهمند اظهار کرد: امروز شاهد خروش مردمان دیار علویان با مشت‌های گره کرده بر سر استکبار جهانی هستیم.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر اصغری‌ولوجایی با بیان این که ملت شریف ایران با راهپیمایی پرشور انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی نشان دادند، گفت: ۱۳ آبان تجلی اراده، ایستادگی و مقاومت ملت شریف ایران در مبارزه با استکبار است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
13 آبان، راهپیمایی روز استکبار ستیزی، نسل آرمانی، تربیت نسل آرمانی ، عشق به خدا، محبت به خلق ، تلاش خستگی ناپذیر، استکبارستزی ، شجاعت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو