تجمع مردم ولایت مدار شهر شیراز در حمایت از کودکان مظلوم فلسطین

مردم شهید پرور شیراز برای پیروزی ملت غیور و مظلوم فلسطین در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و استمداد از درگاه حضرت، در این مکان مقدس تجمع کردند.
تجمع مردم ولایت مدار شهر شیراز در حمایت از کودکان مظلوم فلسطین
1402/08/27 - 18:56
تاریخ و ساعت خبر:
176584
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - فارس : همزمان با سراسر کشور مردم شریف شیراز با شرکت در این راهپیمایی خشم خود را نسبت به رژیم کودک کش صهیونیستی نشان دادند و بار دیگر با حضور خود اعلام داشتند که کودکان و مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند.
کودکان و دانش آموزان از نواحی مختلف با حضور در حرم مطهر و‌سر دادن شعار های مختلف و با در دست داشتن پرچم فلسطین در کنار پرچم ایران ثابت کردند برای همدردی، هم زبان بودن و هم وطن بودن شرط نیست بلکه این انسانیت است که باید الگو و زبان مشترک تمام جهانیان باشد.

مردم ایران با برگزاری این تجمعات در سراسر کشور نشان دادند آزادی حق تمامی ملت هاست و ملت غزه نیز از این مهم مستثنی نیستند. رژیم صهیونیستی باید این را بداند که در صورت تداوم حملات، این چهره ننگین اوست که بیش از پیش در تمام جهان هویدا می شود و خشم تمام جهانیان را دوچندان می کند.

مردم با حضور گسترده خود از کودکان مظلومی حمایت کردند که بجای رفتن به مدرسه و درس خواندن آن را مکانی جهت اسکان برگزیده بودند و آن هم زیر بمب و فشار تانک های دشمن به نیست تبدیل شد.
دنیا بجای مردمی حرف زد که بجای زندگی در آرامش و انجام امورات خود آواره شده و دیگر خانه و کاشانه ای برای زندگی ندارند.

مردم عزیز شهر شیراز با بغض های فروخورده و مشت های گره کرده خشم خود را نسبت به اسرائیل و آمریکا عیان کرده و خواستار آزادی ملت غزه شدند.
ملت شریف ایران از کودکانی دفاع کردند که بالغ بودن را در اوج کودکی آموختند و این حقیقت را قبول کردند که دستانشان با عروسک بیگانه است و تا حضور غاصبان در سرزمینشان ، لرزش، مهمان دستانشان و خشم مهمان چشمانشان است.

ای کاش تمام دنیا بیدار می‌شد و بیدار می ماند تا حق مظلوم از ظالم گرفته شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فارس ، حمایت از فلسطین، راهپیمایی حمایت از کودکان غزه، اعلام انزجار از اسرائیل، نابودی رژیم صهیونیستی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو