غزه تنها نیست/شنبه ی فریاد نابودی اسرائیل و همصدایی با فرزندان برومند و مظلوم غزه قهرمان

دختران و آحاد بانوان ولایتمدار و انقلابی آذربایجان غربی همگام و همصدا با مسلمانان و آزادی خواهان جهان، در حمایت و دفاع از کودکان مظلوم و بی گناه غزه و در حمایت از فلسطین مبارز و قهرمان، فریاد خشم و نفرت خویش را از جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به نمایش گذاشتند.
غزه تنها نیست/شنبه ی فریاد نابودی اسرائیل و همصدایی با فرزندان برومند و مظلوم غزه قهرمان
1402/08/28 - 07:19
تاریخ و ساعت خبر:
176599
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - همزمان با حرکت جهانی آزادیخواهان برای حمایت از کودکان فلسطینی، راهپیمایی سراسری و پویش «فریاد عروسک‌ها» در پی کشتار بی‌رحمانه و نسل‌کشی‌های صورت گرفته در بیش از ۴۰ روزه گذشته در نوار غزه و فلسطین، اجتماع مردمی محکومیت این جنایات غیرانسانی و غیراخلاقی رژیم صهیونیستی همزمان با سراسر کشور روز شنبه ۲۷ آبان ماه در استان آذربایجان غربی برگزار شد و مادران به همراه کودکان خود برای چندمین بار متوالی به خیابان ها آمدند تا نشان دهند در کنار مردم غزه و فلسطین ایستاده‌اند.







در این تجمع، آحاد بانوان پیر و جوان، کودک و نوجوان دوشادوش هم، همگام و همصدا با مسلمانان و آزادی خواهان جهان، فریاد "مرگ بر اسرائیل خونخوار" ، "مرگ بر صهیونیست کودک کش" سر داده و با شعار"غزه تنها نیست" آمادگی خود را جهت هر گونه کمک و حمایت از زنان و کودکان مظلوم و بی پناه غزه اعلام نمودند.







دانش آموزان نیز به همراه معلمان خود با تعطیلی کلاس های درسی خود، به صحنه آمدند تا ثابت کنند درس آزادگی و مقاومت را به خوبی آموخته اند و برای همیشه، حامی و پشتیبان مظلومان خواهند بود.





دختران دانش آموز در این مراسم با در آغوش کشیدن عروسک‌های کفن پوش و اهتزار پرچم فلسطین خواستار پایان دادن به جنایات و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی و بمباران بیمارستانها و کشتار زنان و کودکان بی گناه غزه شدند.





کودکان و نونهالان شرکت کننده نیز پرچم اسرائیل جنایکار و امریکا نماد استکبار و سلطه را زیر پا گذاشتند تا با این عمل انزجار و نفرت خود را از اقدامات تروریستی و جنایت‌کارانه رژیم اسرائیل و آمریکا اعلام نمایند. خیل عظیمی از کودکان حاضر با در دست داشتن عروسک های خود به نشانه اعتراض، فریاد خود را با همراهی عروسک‌ها به آسمان بلند کردند تا ندای مظلومیت مردم غزه به گوش جهانیان برسد و همه بدانند بی شرمی و جنایت در غزه بدان جا رسیده که نه به صاحب عروسک ها رحم می شود و نه به عروسکها.










در حاشیه این تجمعات، هنرمندان متعهد و دلسوز نیز به خلق اثار هنری از وقایع رخ داده در نوار غزه پرداختند.







برپایی غرفه نقاشی کودکان و مربیان به عنوان همیار کودک برای جهت دادن به نقاشی‌ها و ذهن بچه‌ها، اجرای سرود حماسی و آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا از دیگر برنامه های جنبی مراسمات بود.











انتهای پیام./*
گزارش از زهرا صالحیان.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تجمع، بانوان، آإربایجان غربی، غزه، فلسطین، کودکان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو