بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی

فرماندار شهرستان تفرش گفت: بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار و امنیت کشور است.
بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی
1402/09/06 - 10:01
تاریخ و ساعت خبر:
176949
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی شهرستان تفرش؛ جواد اتابکی فرماندار شهرستان تفرش در اجتماع بزرگ بسیجیان، بسیج را شجره طیبه خواند و بسیجی بودن را افتخار و عزت دانست و گفت: بنيانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به شکوه وعظمت خودش رساند.
اتابکی با توجه به بیان امام خمینی در مورد بسیج مدرسه عشق است اظهار کرد: هرکس در این عرصه قدم می گذارد با عشق و علاقه برای آرمان‌های نظام تلاش می کند و این عشق باعث شد بسیجی با روحیه بالا و متواضعانه ، صادقانه و با چهره خندان و اخلاقی نیکو در همه عرصه ها در کنار مردم گره گشا و پای کار باشند.
فرماندار تفرش با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری پیرامون بسیج گفت: بسیج مجموعه ای که در آن پاک‌ترین انسان ها و فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی و برای کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردن این کشور جمع شده اند.
وی بسیج را رکن اساسی کشور دانست و افزود: بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت، اقتدار و امنیت کشوراست والگوی اخلاص ،پاکی و فداکاری که حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
اتابکی یکی از وظایف اصلی بسیجیان را جهاد تبیین و اجرای گام دوم انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی در طول بیش از ۴ دهه در تمام زمینه‌ها پیشرفت کرده و هیج کدام از اقدامات دشمنان نتوانسته که پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را متوقف کند و همین امر موجب به هم ریختگی راهبردها و برنامه‌های استکبار جهانی شده است.
وی افزود: شما بسیجیان برای جهاد تبیین و مقابله با نظام سلطه‌ی رسانه‌‌ای استکبار جهانی، باید با مطالعه و تحلیل آمادگی لازم را داشته باشید.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرماندار شهرستان تفرش، اجتماع بزرگ بسیجیان تفرش، بسیج،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو