امام جمعه موقت کاشان در جمع بسیجیان فراهان مطرح کرد

دشمن با ناتو فرهنگی درصدد نابودی تفکر بسیجی است/جهاد تبیین بدون جهاد تحصیل امکان پذیر نیست

امام جمعه موقت کاشان گفت: دشمن با ناتو فرهنگی می خواهد امید را ازبین ببرد تفکر بسیجی را نابود کند همان تفکری که استقامت و مقاومت را به رخ جهان کشید.
دشمن با ناتو فرهنگی درصدد نابودی تفکر بسیجی است/جهاد تبیین بدون جهاد تحصیل امکان پذیر نیست
1402/09/06 - 10:01
تاریخ و ساعت خبر:
176950
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت الاسلام احتشامی امام جمعه موقت کاشان در همایش شکوه مقاومت بسیجیان فراهان گفت: حضرت فاطمه چراغ مبارزه با طاغوت را در اوج ناباوری فساد فکری که امام تنهاست؛ به همه اثبات کرد که با دست خالی از امام و ولایت دفاع و از جان خودگذشتگی کرد.
وی در ادامه بیان کرد: شیعه زمانی شیعه است که محکم و استوار تا مرز سوختن و تکه تکه شدن می رود اما از تفکر شیعی عقب نشینی نمی کند.
حجت الاسلام احتشامی با اشاره به صحبت های رهبر انقلاب تاکید کرد: امروزه جوانان باید تحلیل داشتند. اگر تحلیل نداشته باشند علمدار نمی شوند.
امام‌ جمعه موقت کاشان تصریح کرد: دشمن کاری کرده است که امروز در خانه های خواص از قرار دادن تصاویر امام خمینی (ره)و رهبری و شهدا امنتاع کنند و یا در مکان های نامناسب قرار می دهند.
وی‌ با تاکید بر این نکته که شعار لبیک یا خامنه ای همان لبیک یا حسین است؛ ادامه داد: امروز افتخار می کنیم که راه «لبیک یا مهدی» « لبیک یا زهرا» «لبیک یا حسین» را به شعار و‌ بازیچه نگرفتیم. ما با تمام وجود به آن عمل‌کردیم و بر این پیمان ایستاده ایم.
حجت الاسلام احتشامی گفت: باید در راستای جهاد تبیین جنایت های امریکا را برای نوجوانان و‌ جوانان بیان کنیم.
وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی به ایران عزت و آبرو داد که نمونه بارز آن توقیف شناور امریکایی توسط سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بود و سربازان امریکایی را اسیر کرد. همچنین سپاه قدرتمند ایران هواپیمای گلوبال بدون سرنشین دنیا را با سامانه کاملا ایرانی ساقط کرد.
امام جمعه کاشان تاکید کرد: جهاد تبیین بدون جهاد تحصیل امکان پذیر نیست. وقتی دانشی نداشته باشید نمی توان به فرزندان خود آموزشی دهید.
حجت الاسلام احتشامی گفت: ما ملتی هستیم که فریاد مرگ بر امریکا را مرکب خون به دنیا اعلام کردیم.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دهه هفتاد در مورد تهاجم فرهنگی؛ تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در مراحل مختلف از واژه های تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتو فرهنگی استفاده کردند. ناتو فرهنگی می خواهد امید را ازبین ببرد تفکر بسیجی را نابود کند همان تفکری که استقامت و مقاومت را به رخ جهان کشید.
امام جمعه موقت کاشان در پایان بر جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: باید در زمینه های مختلف جهاد تبیین اجرایی شود و دستاوردهای چهل سال قبل تبیین شود. باید از این طریق نسل جوان را با دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی آشنا کرد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
امام جمعه موقت کاشان، همایش شکوه مقاومت بسیجیان فراهان،هفته بسیج،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو