سوادکوه میزبان شهدای فاطمی

پیکر پاک شهدای گمنام در سوادکوه و سوادکوه شمالی تشییع شد.
سوادکوه میزبان شهدای فاطمی
1402/09/18 - 11:25
تاریخ و ساعت خبر:
177695
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مازندران : بمناسبت ایام فاطمیه شهرستان سوادکوه میزبان پیکرهای مطهر شهدای خوشنام دوران دفاع مقدس بود.
چهارشنبه ۱۵آذر مهمانان پرافتخار در مسجد جامع پلسفید ،حسینیه لله بند ،روستای کرداباد،امام زاده عبدالحق ،نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج عطرآگین شد با مهمان‌نوازی اقشار مختلف , سخنرانی و مداحی همراه بود.
در ایام فاطمیه آمدند،یاد آور روزهایی که عملیات‌های دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت زهرا (س) با رمز یا زهرا (س) شروع می شد و با توسل و توکل رزمندگان به ائمه اطهار, امید به پیروزی دوچندان می‌شد.
معیار پیروزی ما در جنگ میزان معنویت و روحیه جهادی، انقلابی و حماسی توسط رزمندگان فداکاری که در این دوره چند ساله ثابت شده است.
بانوان با ورود پیکرهای مطهر شهدای خوشنام دفاع مقدس به شهر با حال و هوای شهدایی و معنوی, برای مهمان پرافتخار مادرانه و خواهرانه با پذیرایی و مجمع گردانی حس خود را نشان دادند.
شهرستان از چند روز قبل ورود شهدای خوشنام, توسط اقشار مختلف بخصوص بانوان برای استقبال و پذیرایی آماده شد که موجب برکت و معنویت در شهرستان سوادکوه شد.
















انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سوادکوه، شهدای فاطمی، تشییع شهدای گمنام، ایام فاطمیه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو