همایش ،ا موضوع تقویت هویت زن مسلمان ایرانی در مازندران برگزار شد

به مناسبت هفته مبارک بسیج همایش خواهران بسیجی با موضوع تقویت هویت زن مسلمان ایرانی با نقش آفرینی ادارات در سالن اجتماعات اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران برگزار شد.
همایش ،ا موضوع تقویت هویت زن مسلمان ایرانی در مازندران برگزار شد
1402/09/07 - 17:11
تاریخ و ساعت خبر:
177808
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مازندران : این مراسم با حضور سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا و خانم پازوکی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا و با حضور خواهران بسیجی موثر در نهادها و ادارات به مناسبت هفته بسیج برگزار شد
شعبانی گفت: مردم ما و زنان ما ریشه در تاریخ دارند، هم خود داری هویت غنی هستند و هم هویت بخش و الگو دهنده دیگر جوامع بشری بوده اند.
شعبانی بیان کرد: الگوی زن مسلمان ایرانی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می باشد که در تمام مسایل از جمله مسایل فرهنگی، تربیتی، اخلاقی، معنویت افزایی، اجتماعی و سیاسی قابلیت تعمیم دارد.
شعبانی ادامه داد: از آنجایی که خانواده کوچک ترین و موثرترین عنصر اجتماعی جامعه هست ،جایگاه زن به عنوان رکن اصلی هویت بخش مورد توجه دلسوزان و دشمنان بوده است
شعبان گفت: نقش و وظیفه زنان بسیجی در ادارات در عرصه های خدمت رسانی، جهاد تبیین و امید آفرینی به مراتب بیشتر مورد انتظار است.
سرکار خانم صفری به عنوان دیگر سخنران مراسم ضمن پرداختن به ابعاد زندگی کوتاه و عمیق حضرت زهرا سلام الله علیها عنوان داشت: وقتی زنان جامعه ما اسوه و نمونه ای همچون زهرای مرضیه س و زینب کبری س دارند نبایستی زنان جامعه ما فرهنگ و تمدن وارداتی غرب را الگوی ذهنی و قلبی خود قرار دهند چرا که فرهنگ و تفکر بسیجی برگرفته از مکتب فاطمی و مکتب غنی اسلام است.
صفری بیان کرد: شعار زن، زندگی و آزادی شعار اسلام و اهل بیت علیهم السلام است که دشمنان، منافقین و دل های مریض آن را گرفته اما هدف باطل خود را دنبال میکنند‌‌.
در پایان جلسه از تعدادی خواهران فعال بسیجی قدردانی شد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همایش، بانوان بسیجی ، تقویت هویت زن مسلمان ایرانی، مازندران
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو